Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dr.Bike skrev:Vill åka hoj NUUUUUUUUUUUUU!!!!!![]()
Sover dåligt på nätterna nu... grubblar på hur det kommer bli, kommer den och den modden funka på hojen i år... Hur var det egentligen att köra hoj? Har jag blivit stel som ett spett?
Kommer jag hinna alla turer jag vill och har på min önskelista?
Hur ska mitt banåka bli? Kommer jag likt en sågbock fara runt som en patetisk bromskloss? Eller kommer jag ha lika roligt som jag brukar ha?
Vilken försäsongsträning är bäst? (vet att jag behöver kondition...)
Kommer jag vurpa?
Vilka nya människor kommer jag träffa i år?
osv osv
jag vill ha SVAR!!!!!!
Klockan måste gå fortare!!
Hur känns det för DIG?
Jag vill åka hoj NUUUUUUUUUUUUU!!!!!
Säsong BITTE!!!![]()
tober skrev:Vad gissar ni på för datum som ni kan ge er ut och åka där ni bor? Alltså vilket datum blir det som ni tar första riktiga svängen med hojen?
tober skrev:Vad gissar ni på för datum som ni kan ge er ut och åka där ni bor? Alltså vilket datum blir det som ni tar första riktiga svängen med hojen?
Ur so welcome buddyZenit skrev:Ser inte mcåkning som nån dålig vana trotts att de tar alla mina pengar o jag blir (smått) tokig när man inte får köra, så nej jag lider inte av abstinensbesvär.
tack cel för denna film (http://www.drsardonicus.com/Video/Dragon.wmv) som minska körsuget något så enormtvart e VÄRMEN!?!?!
Dr.Bike skrev:Jadu mannen... fethaja hur sjukt sugen jag är!
Jag ska gå ner och sätta mig på en träningscykel nu i 40 min bara för att få hålla i ett styre!!!
Dr.Bike skrev:Sådär + bastu! Great!
Nu ska jag plöja ett par hojtidningar jag tagit med mig ner hit för att spä på abstinensen!
Kanske såna där spel där man sitter två, fast på varsin mc, och tävlar mot varann kan lindra??![]()
Maverick_ou812 skrev:Costa del Sol från den 24:e februari till den 1:e mars. Hojabstinens...Näääää... även en Transalp är hoj i detta läget!
![]()
Ska jag skicka bilder?
Maverick_ou812 skrev:Costa del Sol från den 24:e februari till den 1:e mars. Hojabstinens...Näääää... även en Transalp är hoj i detta läget!
![]()
Ska jag skicka bilder?
Dr.Bike skrev:Jag borde varit i UAE nu, så då hade jag kunnat köra... Men ok, där jag BOR... där är det permafrost och istid känns det som.
Slutet April?![]()
Solan skrev:Jag ska vurpa i sommar.
Någon gång kommer det att ske och om jag ska bli snabbare så måste jag tänja på gränserna och då kommer jag säkert att krascha.
Hoppas det inte gör så ont.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT