Galen abstinens!!!

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date

Dr.Bike

Guest
Vill åka hoj NUUUUUUUUUUUUU!!!!! :4skrika

Sover dåligt på nätterna nu... grubblar på hur det kommer bli, kommer den och den modden funka på hojen i år... Hur var det egentligen att köra hoj? Har jag blivit stel som ett spett?
Kommer jag hinna alla turer jag vill och har på min önskelista?
Hur ska mitt banåka bli? Kommer jag likt en sågbock fara runt som en patetisk bromskloss? Eller kommer jag ha lika roligt som jag brukar ha?
Vilken försäsongsträning är bäst? (vet att jag behöver kondition...)
Kommer jag vurpa?
Vilka nya människor kommer jag träffa i år?
osv osv

jag vill ha SVAR!!!!!!

Klockan måste gå fortare!!

Hur känns det för DIG?

Jag vill åka hoj NUUUUUUUUUUUUU!!!!!
Säsong BITTE!!! ;)

Får inte du åka hoj nere i arabvärlden?

Trodde du hängde där ibland.

Pratade med Victor Zuber - han hade precis ett ofrivilligt 100 meter långt bredställ på E4an pga underkylt regn!

Sommar tack!

Webspy skrev:
Får inte du åka hoj nere i arabvärlden?

Trodde du hängde där ibland.

Pratade med Victor Zuber - han hade precis ett ofrivilligt 100 meter långt bredställ på E4an pga underkylt regn!

Sommar tack!

Jodå det får jag, men jag är ju för F-n i stan där det blåser motvind hela tiden även om man går ett varv runt kvarteret!!

Karlskrona!!!!

2 dm snö och det snöar som f-n...

Själv har man varit ute och kört av sig lite med en Motoguzzi V11 Sport idag! Kostade iof en peng i slitna dubbar men det var det fasen värt! :tomten

Drömmer hela nätterna om vilket spår jag ska ta på banan när ska jag gasa på...går det att sladda med hondan,hur mycket köra kommer det att bli vad, räcker pengarna till, Tjejen blir galen på mej pratar bara Roadracingen hela tiden.

hur snabb har man blivit under vintern

men den största frågan för mej är ju mycket bättre är hondan än min gammla Rat bike r6:delux från 99 kommer jag att tycka om den,tycker den om mej

fan nu ska jag ut och sladda lite med minimotorn skiter i om det rä blank is jag måste köra något med två hjul

:huvet :huvet

Åh sommar skulle vara underbart.
Jag har också dom där tankarna, kommer jag ens ihåg hur man kör??
Kommer jag bli något snabb iår eller kommer jag ligga och sega ett år till?
Kommer hojen funka som den ska när vi är färdiga med den?
Kommer jag krascha sönder den nya lacken?
Blä.
Vill bara köra så att all nervositet släpper.

Alicia skrev:
Åh sommar skulle vara underbart.
Jag har också dom där tankarna, kommer jag ens ihåg hur man kör??
Kommer jag bli något snabb iår eller kommer jag ligga och sega ett år till?
Kommer hojen funka som den ska när vi är färdiga med den?
Kommer jag krascha sönder den nya lacken?
Blä.
Vill bara köra så att all nervositet släpper.

Bra fångat... både du och Gottis.

Nirre skrev:
Själv har man varit ute och kört av sig lite med en Motoguzzi V11 Sport idag! Kostade iof en peng i slitna dubbar men det var det fasen värt! :tomten

Vae D? En Guzzi med dubbdäck? fräckt.

Dr.Bike skrev:
Bra fångat... både du och Gottis.

Vae D? En Guzzi med dubbdäck? fräckt.

Såå sant! En polares hoj här på jobbet. På Lördag ska vi ut och köra is med den också :D.

Kan kanske luska fram en bild på den om du vill se monstret! :yoparty

Nirre skrev:
Såå sant! En polares hoj här på jobbet. På Lördag ska vi ut och köra is med den också :D.

Kan kanske luska fram en bild på den om du vill se monstret! :yoparty

Jaja, jag tror nästan jag hört talas om den där, om det är den som existerat några år? Annars finns bild på en fräck isracingducce på Betsy´s profil, om den är kvar.

Kyla, snö och blåst... nej tack!
20 plusgrader, bar asfalt och en smal kurvig väg... JA TACK!

Hur länge ska det dröja egentligen??:va Det har ju redan vart vinter huuuuuur länge som helst...! :huvet

Jag vill ha sommar nu!

Dr.Bike skrev:
Det är ta mig F** motvindarnas stad nummer ett! Spelar ingen roll åt vilket håll man vänder sig så har man ändå vinden i ansiktet :kocko

Jag kan lungt stämma in i din klagosång om säsong... VILL HA NU!!! :4skrika

Mina frågor för säsongen... Kommer det att bli tillräckligt många bandagar, kommer hojen att överleva den här sommaren eller blir det till att meka bort halva, kommer jag ha tillräckligt med däck :va Jaja, only future will tell som man brukar säga :)

Abstinens var ordet.
Har inte hunnit köra så mycket över huvud taget, men det finns där ändå. Större än någonsin!

Om man ändå hade haft isracingdubbar på bilen igår...
Bagaget tyckte tydligen att det gick för långsamt ochförsökte köra om.
Planterade nosen i ett dike efter en kurva. :gnissla

Ingen skada skedd på varken mig eller bilen dock.
...fast undrar om inte ratten står lite snett i dödläget nu :va

Dr.Bike skrev:
Jaja, jag tror nästan jag hört talas om den där, om det är den som existerat några år? Annars finns bild på en fräck isracingducce på Betsy´s profil, om den är kvar.

Den där Duccen ser ju inte ALLS rolig ut :tungan ! Vilket ismonster! Körs den mycket?

Jag har mardrömmar. Jag kör min fd Suzuki ut för ett stup. När mitt hjärta slutar slå vaknar jag. :brinnerup

Kommer jag klara av att kicka igång min nyvunna kärlek själv? Kommer han kasta mig i backen? Kommer jag komma underfund med hur han ska hanteras eller kommer jag få fortsätta leta efter farten jag tappat?
Mest av allt är jag rädd för att motivationen inte ska infinna sig, att jag fortfarande ska ha för ont för att tycka det är roligt.

Men så tänker jag till på hur GLAD jag blir bara av tanken på vad som står i vårt garage OCH vilken tur jag har att jag träffat en grabb med samma intresse. Utifrån mina förutsättningar ska jag börja om från början, lära mig på nytt, och förhoppningsvis inte vurpa sönder den här säsongen också. :)

Våren kom hiiiiiiit!

Jag ska vurpa i sommar.
Någon gång kommer det att ske och om jag ska bli snabbare så måste jag tänja på gränserna och då kommer jag säkert att krascha.
Hoppas det inte gör så ont.

Abstinens?! Jag klättrar för fan på väggarna! *snälla gode gud gör så jag kan flytta från det här gudsförgätna landet snart*

Nu har man ju böjat få hem grejer till hojen, stället hänger framme (får inte in det i någon garderob), man hänger här på sporthoj, mötena på Sviestad är i full fart... Jag blir galen. Jag klarar inte mycket mer av det här nu alltså. Och så blåser det småspik och vräker ner snö ute... :(

Hur kör man ens hoj?! Var sitter växelpedalen och hur ligger växlarna?? Var är bromsen?? Det var ju en hel livstid sedan man körde sist... :( :död

Ska nog prova något nytt , fixa fartrevor på yamahan, rörken ska få ett nytt rekord, antal omkullkörningar på ett å samma varv samt en skjuten motor på raksträckan...FILM ???

Jag kom hem från thailand för nån vecka sen och kom på den brillianta iden att köra jetski nån gång för att minska abstinensen. När jag gav mig ut för en ny tur den 6:e gången så insåg att allt bara blivit värre nu och att åka så där snabbt och leka lite skapade ännu mer abstinens.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman