GAIS vs IFK

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc
E det några här som skall kolla matchen och inte skall sitta på ifk klackens bänk...
håller ju på gais själv men sitter gärna brevid blåvita ändå....men inte gärna mitt i ormgroppen:D
Bikestreet du gillar väl ifk?!?
måste byta bort lite jour för brandkåren bara men det går nog bra så hör av er skulle va kul om vi blev några stycken..

Ja det skulle vart kul. Jag brukar sitta på ABC (den sidan som har tak), där lär det nog vara ganska blandad publik (både änglar och gaisare).

det där kommer aldrig hända det kan jag lova dom rikskerar att bli halshuggna av sina supprtar dom som har några allså makrillarna

Nja vetifan... för att kunna rösta på årsmötet måste man ju vara medlem i klubben och jag tror att väldigt få av gaisarna faktiskt är medlemmar i GAIS. Och om de har samma stadgar som Blåvitt så funkar det inte att lösa medlemskap idag och rösta imorgon, för man får bara rösta i årsmötet följande kalenderår. Så det är en stor risk att de där tre tusen makrillarna som brukar gå på Ullevi blir totalt överkörda.

Heja GÖIS!

Nja vetifan... för att kunna rösta på årsmötet måste man ju vara medlem i klubben och jag tror att väldigt få av gaisarna faktiskt är medlemmar i GAIS. Och om de har samma stadgar som Blåvitt så funkar det inte att lösa medlemskap idag och rösta imorgon, för man får bara rösta i årsmötet följande kalenderår. Så det är en stor risk att de där tre tusen makrillarna som brukar gå på Ullevi blir totalt överkörda.

Heja GÖIS!

:mad: :huvet :näsblod :gnissla :gråta
tror dessvärre att du har rätt:huvet :huvet :huvet
har ju inte kunnat såva i natt:gnissla

Går detta igenom så skall jag hålla på Blåvitt i ren protest.......
faaaan vilken dålig start på helgen:huvet :huvet :huvet

Byte Av Biljetter

Tja någon gaisare som kan tänka sig att göra ett litet byte jag fick biljetter av min chef till Matchen problemet är att det är till Gais klacken och jag vill ju för f-n inte stå där

då dom bytes gärna mot biljetter i IFk klacken

HEJJA DJURGÅRN!!!!!

inte för att de spelar men iaf......

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...