GAIS vs IFK

Tja någon gaisare som kan tänka sig att göra ett litet byte jag fick biljetter av min chef till Matchen problemet är att det är till Gais klacken och jag vill ju för f-n inte stå där

då dom bytes gärna mot biljetter i IFk klacken

Chansen att nån gaisare köpt biljetter till Blåvittklacken och därför vill byta med dig är nog rätt liten :) Men ställ dig utanför LM på matchdagen och sälj biljetten lite billigare. Det är nog enda sättet att slippa kasta pengarna i sjön.

Chansen att nån gaisare köpt biljetter till Blåvittklacken och därför vill byta med dig är nog rätt liten :) Men ställ dig utanför LM på matchdagen och sälj biljetten lite billigare. Det är nog enda sättet att slippa kasta pengarna i sjön.

det jag hade tänkt va att någon som inte hade vart och köpt biljetter ännu kunde köpa till blåvitt klacken så byter vi bara :)

Jag komer som vanligt att va i god form! Tar Duccen dit och sen får vi se! Rå ös blir det iaf!!!! Här ska knäckas vingar på änglarna! Veva så det ryker tänder!!!

/K

sitter fast på brandstationen ikväll :gnissla
så min chans att se matchen blir ju om ngn bengalisk eld tar sig i läktaren så det blir larm dit:D
fast det så klart.....då bryter dom nog matchen:huvet

Jag komer som vanligt att va i god form! Tar Duccen dit och sen får vi se! Rå ös blir det iaf!!!! Här ska knäckas vingar på änglarna! Veva så det ryker tänder!!!

/K

det gick ju inge bra för er precis :D :D

och ikväll tar vi första titeln av dubbeln

det gick ju inge bra för er precis :D :D

och ikväll tar vi första titeln av dubbeln

det gick ju bra det där.......

vinner ni allsvenskan lika enkelt som ni körde över Kalmar igår???:D

seriöst så hoppas jag att ni vinner kul om ett Göteborgslag e i topp det va ju ett tag sen sist...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien