Göteborgs motorshow

Tror de blir väldigt lite folk på mässan, det är erf premiär på Anderstorp den helgen så alla är väl där. :D

Tror de blir väldigt lite folk på mässan, det är erf premiär på Anderstorp den helgen så alla är väl där. :D

Jo, min erfarenhet har ju vart att varje gång jag vart på anderstorp så har det vart fullsatta läktare :yoparty:D
Mässan kommer nog va tom då, hoppas på det då jag inte gillar folk :yoparty

Toyman här på SH skall vara där med ett urval(?) av sina hojar:

"Tonys Superbike garage.... ...Temat är SuperBike, omologiseringsmaskiner som mc-tillverkarna producerade. En del modeller tillverkades endast i 200 exemplar world-wide. Eran varade under åren 1988/2002. Vi visar 10 cyklar ifrån denna period, man kan se lite utav designförändringarna. 2 nyare SuperBikes ifrån sent 2000tal."

Kan lämpligen kombineras med MC Live (www.mclive.se) på Stora Holm eller vad man annars vill göra den helgen! :-)

Mc-live entrebiljett 170 spänn för att handla och provköra!!!! njaa....

Last edited:
kommer stå i monter torsdag och fredag. kommer garanterat "försvinna" några gånger för att kolla in de olika hojarna som finns där :yoparty

hmm själv håller jag tummarna för att jag hinner bli frisk till helgen, annars e de nog bara ryggläge under filten i soffan som gäller :(

bike dagarna i trollhättan också! Rea Rea Rea! äntligen ska jag köpa nytt ställ! och nya däck:(

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8