Göteborgs motorshow

Tror de blir väldigt lite folk på mässan, det är erf premiär på Anderstorp den helgen så alla är väl där. :D

Tror de blir väldigt lite folk på mässan, det är erf premiär på Anderstorp den helgen så alla är väl där. :D

Jo, min erfarenhet har ju vart att varje gång jag vart på anderstorp så har det vart fullsatta läktare :yoparty:D
Mässan kommer nog va tom då, hoppas på det då jag inte gillar folk :yoparty

Toyman här på SH skall vara där med ett urval(?) av sina hojar:

"Tonys Superbike garage.... ...Temat är SuperBike, omologiseringsmaskiner som mc-tillverkarna producerade. En del modeller tillverkades endast i 200 exemplar world-wide. Eran varade under åren 1988/2002. Vi visar 10 cyklar ifrån denna period, man kan se lite utav designförändringarna. 2 nyare SuperBikes ifrån sent 2000tal."

Kan lämpligen kombineras med MC Live (www.mclive.se) på Stora Holm eller vad man annars vill göra den helgen! :-)

Mc-live entrebiljett 170 spänn för att handla och provköra!!!! njaa....

Last edited:
kommer stå i monter torsdag och fredag. kommer garanterat "försvinna" några gånger för att kolla in de olika hojarna som finns där :yoparty

hmm själv håller jag tummarna för att jag hinner bli frisk till helgen, annars e de nog bara ryggläge under filten i soffan som gäller :(

bike dagarna i trollhättan också! Rea Rea Rea! äntligen ska jag köpa nytt ställ! och nya däck:(

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage