Göteborgs åkartråd! OBS: Läs tipsen i första inlägget!

Status
Ej öppen för fler svar.
Maja skrev:
Tack för skutsen hem, måste ha blivit lite skärrad ändå eftersom jag visst glömde vad du hette.

/Mattias

Snigel stod för skjutsandet och jag för eskorten :)
Tur att det gick bra med alla idag. Man får sig verkligen en tankeställare när man går av. Jag tror tyvärr att det beror på att man överskattar sig själv och sin körning (självupplevt).

Lite det man funderar på nu naär man skall ut och åka.

Hade varit kul att hänga på när ni e ute och åker, samtidigt som man inte vill vara en bromskloss för er andra. Utan att veta så kan jag tänka mig att tempot kan va lite högt för en färsking.

Majoren skrev:
Snigel stod för skjutsandet och jag för eskorten :)
Tur att det gick bra med alla idag. Man får sig verkligen en tankeställare när man går av. Jag tror tyvärr att det beror på att man överskattar sig själv och sin körning (självupplevt).
Man får tacka för skutsen. Sen får jag tacka alla andra som hjälpte till. Cred till alla.

/Maja

Mickep66 skrev:

Hade varit kul att hänga på när ni e ute och åker, samtidigt som man inte vill vara en bromskloss för er andra. Utan att veta så kan jag tänka mig att tempot kan va lite högt för en färsking.

Du är välkommen oavsett hut fort/sakta du kör så länge du kör i den takten som passar dig.

Vi åker med glidare,125:or och övningskörning i vårat "gäng"
så det är bara till att haka på,vi väntar alltid in folk och kollar så alla är med när vi är ute.

Farbron på Marys login.

Mickep66 skrev:

Som sagt du kör i ditt eget tempo och låt dig inte jags upp om du uplever tempot som högt.

Pauser behöver alla och vi lyckades ju hålla ihop gruppen ända till Mollösund igår...nästan iallfall

Tack för en trevlg tur igår alla glada förresten :)

/BW

non-stop skrev:
Oki,jag åker nog ner till GP kl 13:00.Få se om det dyker upp nån...

Verkar lite som att några av oss tänker vårda baksmällan :död en stund till och komma iväg ut efter att Moto-GP:n är slut.

Skrutten skrev:
Verkar lite som att några av oss tänker vårda baksmällan :död en stund till och komma iväg ut efter att Moto-GP:n är slut.

Kan inte göra annat än hålla med dig :hihi
Få kontroll på vätskebalansen, vågrätt läge i sängen med en blick på Moto-GP är vad som gäller en stund till.
Tack för igår alla - både turen och festen var kanon. Ni är ett härligt gäng så ni får nog dras med mig fler gånger :)

Skrutten skrev:

Oki...skriv här då sen...Sitter och tittar ut genom fönstret med stora ögon och beundrar vädret...men vågar mig inte ut utan hoj...

Skrutten skrev:

För killen med noll koll...när slutar Moto GP då?

Är nog redo vid 14-tiden

/BW

non-stop skrev:
sven666....var det du?

jag höll mig på vägen!!!???!!! :banana

med nånsorts fraktur i revbenen så kände jag mig ganska nöjd att toura runt nånstans i mitten av packet, supertrashig hoj utan kåpglas och lite annat lulllull känns väl sådär kul att racea med..

blev ju jävligt sugen på zx10an dock.. låg och pressa 220 ellernåt på motorvägen och den gröne fan bara flyger om på bakhjulet.. yikes :brinnerup

tack för turen iaf alla glada, nån som tog nåra bilder`?

Last edited:
non-stop skrev:
Ska vi säga kl15-16 nångång då? låter det bra ?

Kom igen nu så här bra väder har vi väl inte haft på länge :banana

Jag dyker upp innan 15 och lapar sol på GP med en kaffe och njuter av utsikten

/BW

non-stop skrev:
Ska vi säga kl15-16 nångång då? låter det bra ?
Låter bra!

ska vi säga 15.30 då?! :va

Mi-ni akta dig, du ska garanterat få en kram. Tar du med dig han den där stockholmaren som knappt lutar i kurvorna? :7peta

Black-Wolf skrev:
Kom igen nu så här bra väder har vi väl inte haft på länge :banana

Jag dyker upp innan 15 och lapar sol på GP med en kaffe och njuter av utsikten

/BW

Oki,nu snackar vi!! :)
Ska bara klara några frågor på övningstentan först,sen slinker jag ner i min superhjälte-utstyrsel och tar min blåa projektil ner till GP. Väl bemött!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP