du är pm:adhenq skrev:Antar att det är körning imorrn lördag vid 12.00?
Jag skulle vilja ansluta runt halv två, nån som ska med som kan PMa mig sitt mobilnummer eller nåt? Eller bestämma mötesplats vid 14.00 kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du är pm:adhenq skrev:Antar att det är körning imorrn lördag vid 12.00?
Jag skulle vilja ansluta runt halv två, nån som ska med som kan PMa mig sitt mobilnummer eller nåt? Eller bestämma mötesplats vid 14.00 kanske?
sven666 skrev:körning imorron kl 12? (ja lördag asså)
e fan sugen asså.. ska ställa klockan![]()
Go morronBlack-Wolf skrev:Tänkte oxå haka på![]()
Men blir det GP som vanligt eller![]()
/BW
Hojjen är fuckad, blir inget för mig.Yamaha farfar skrev:Go morronalla sporthoj killar å tjejer ser ut å kunna bli en riktigt go dag på hojen kanske till å me den bästa i år, snart ska jag iväg å byta sulor (med grepp denna gång)sen syns vi på gp kl12 (om dom nu stängt av så bra att vi inte kommer till så kan man ju ställa sig vid fiket på högra hörnet ja ja de löser sig)
![]()
Mark skrev:Ujj ujj, hej vad det går, mellanoch lår...
...nu måste ni sluta köra av vägen! Vill inte veta av mer sånt.
Men, precis som vanligt, med tanke på omständigheterna så hade vi alla tur idag. Båda olycklorna kunde gått hundra ggr värre.
Nu ere fest fest....![]()
![]()
Det var jag. Pang tjong, ut i en hage mellan en elstolpe och en vajer. Rakt igenom ett elstängsel för kossor. Tur man inte är en ko... Jag klarade mig helt helskinnad, värre vare med hojjen. Jag har inte hämtat den än, står kvar på Orust, så har inte hunnit detaljanalysera skadorna än. Vad jag kommer ihåg så blev det bromshandtaget av, gashandtaget trillade av, en spegel dog, styret böjt, en sadelkåpa spräckt och en mototkåpa spräckt. Men det är ju bara materiella skador - sånt går alltid att fixa.Gottis skrev:vem körde mer av än Kilen som våran Gröna ninja får heta nu![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |