Rasorblade
Ny medlem
sven666 skrev:skrev mitt nr däruppe nånstans.. ring när dte börjar klia i fingrarna![]()
Taget!!!!

Men runt 13.30-tiden é ok????
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sven666 skrev:skrev mitt nr däruppe nånstans.. ring när dte börjar klia i fingrarna![]()
addegbg skrev:Ska ni åka imorgon? såg att det skulle vara kanonväder.
I såfall hänger jag gärna på!
Andreas![]()
non-stop skrev:Ingen som ska ut nu för en liten sväng? jag kan på momangen
När jag var där igår fanns det luckor bland kedjorna. Dom var till och med så stora att bilarna hade hittat genom på onsdagen.Långa farbron skrev:Drog förbi GP nyss,sitter stolpar med kedjor överallt så man inte kan köra in/ut.
Dax för en ny plats,Storan var ju förr i tiden en sammlingsplats för knuttar....?
Mark skrev:När jag var där igår fanns det luckor bland kedjorna. Dom var till och med så stora att bilarna hade hittat genom på onsdagen.
Eller har dom satt kedjor precis överallt så att inte ens en barnvagn kommer fram?![]()
Vet inte ok jag hinner, inte nån anordnad åkdejt i alla fall, kanske några bakisar runt om i bygdenYamaha farfar skrev:nån som ska ut å lägga några mil på asfalten
Mark skrev:När jag var där igår fanns det luckor bland kedjorna. Dom var till och med så stora att bilarna hade hittat genom på onsdagen.
Eller har dom satt kedjor precis överallt så att inte ens en barnvagn kommer fram?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |