Göteborgs åkartråd! OBS: Läs tipsen i första inlägget!

Status
Ej öppen för fler svar.
Yamaha farfar skrev:
Ja vad tror vi om vädret kära hojvänner, e de bra i gbg centrum? e de nån som ser en ljusning i molntäcket jag fundrerar på att dra ut vid 12 men är fortfarande osäker :va
e de nån som varit ute på vägarna har de torkat upp?

I Gbg är det ganska molnigt och ser ut som öststaterna i allmänhet. Det är nog snart torrt dock, ser ut att bli lite grymmare väder om man orkar vänta nån timme!

FÖRGÖRAREN

Yamaha farfar skrev:
Ja vad tror vi om vädret kära hojvänner, e de bra i gbg centrum? e de nån som ser en ljusning i molntäcket jag fundrerar på att dra ut vid 12 men är fortfarande osäker :va
e de nån som varit ute på vägarna har de torkat upp?

Vi har tänkt åka en sväng men hinner inte till kl 12 för först ska det bytas drev på stånkan. Kl 13 kanske? Vi kan ju höras på mobben!

Mary skrev:
Vi har tänkt åka en sväng men hinner inte till kl 12 för först ska det bytas drev på stånkan. Kl 13 kanske? Vi kan ju höras på mobben!
ring mej oxå när ni är klara,jag och linda hänger på :tummenupp

Skorpan skrev:
ring mej oxå när ni är klara,jag och linda hänger på :tummenupp
va ute en sväng nu å hämta hem hojen vädret är la sådär upphetsande men jag är startklar om några mer vågar trotsa vädrets makter :tummenupp

13 på gp om d inte börjar regna(orkar fan inte tvätta igen))...... :va Ska ju bli bättre allt etersom enligt prognos!!! kanske suga lite på d å se????? :Bugar

Last edited:
Yamaha farfar skrev:
va ute en sväng nu å hämta hem hojen vädret är la sådär upphetsande men jag är startklar om några mer vågar trotsa vädrets makter :tummenupp

Jag e gärna på en sväng med!!
Har fått på nya däck nu o mäste börja slita in dom!! :)

Roadrunner69 skrev:
13 på gp om d inte börjar regna(orkar fan inte tvätta igen))...... :va Ska ju bli bättre allt etersom enligt prognos!!! kanske suga lite på d å se????? :Bugar

Låter som en plan. Ser en hel del väg ifrån där jag bor...verkar vara torrt :)

Va på bolaget och vägarna jag åkte på var torra med några få fläckar som undantag. Kallt, eller iallafall ovarmt, var det ändå...prick +5 här!

FÖRGÖRAREN

Lyckad Filmning

Fick typ en 25 riktigt knivskarpa bilder på diverse stunt.... Själv fastna jag bara på 4 bra men vad gör man inte för sina polare...... :kocko

jomparr skrev:
Fick typ en 25 riktigt knivskarpa bilder på diverse stunt.... Själv fastna jag bara på 4 bra men vad gör man inte för sina polare...... :kocko
Folk som vill Köra lite idag kanske?? Jojoman och ja ska köra med gröööööna faran :rolleyes:

Men vi hinner nog inte vara där förrens vid 17.30 -18.00 finns det nån som är pigg på att ta en tur då?? Solen strålar ju nu iallafall......

Miss_Orchidee skrev:
Folk som vill Köra lite idag kanske?? Jojoman och ja ska köra med gröööööna faran :rolleyes:

Men vi hinner nog inte vara där förrens vid 17.30 -18.00 finns det nån som är pigg på att ta en tur då?? Solen strålar ju nu iallafall......

Jag är på med reservation för att jag måste lämmna en bil runt den tiden.

Återkommer med fakta senare,annars ringer jag JoJo.

Några som vill köra idag idag då? Snarast möjligt alltså....
Skorpan, du bosätter dej väl inte i garaget nu? Synda, synda... :)

Cathy skrev:
Några som vill köra idag idag då? Snarast möjligt alltså....
Skorpan, du bosätter dej väl inte i garaget nu? Synda, synda... :)
Kanske kan få ihop 125an men alla mina sexiga skinkläder och hjälm är hos Barbs..... så ja kan inte köra iallafall :(

Vore kewl att köra idag, men har besök av min polare, så det blir inget med det.

En rekommendation som sagt. Om ni funderar på att utgå från GP vid en tur idag, är det INTE speciellt aktuellt...

FRÖLUNDA tog SMguld igår, för er som inte visste det. VIlket medför stort kalajs på GP runt 17-18-tiden. Räkna med MYCKET folk....

hållundan skrev:
Vore kewl att köra idag, men har besök av min polare, så det blir inget med det.

En rekommendation som sagt. Om ni funderar på att utgå från GP vid en tur idag, är det INTE speciellt aktuellt...

FRÖLUNDA tog SMguld igår, för er som inte visste det. VIlket medför stort kalajs på GP runt 17-18-tiden. Räkna med MYCKET folk....
Måste dom ta vårat plejs... vi har vart där sen urminnes tider ju...:( dom borde skjutas :rolleyes:

Miss_Orchidee skrev:
Kanske kan få ihop 125an men alla mina sexiga skinkläder och hjälm är hos Barbs..... så ja kan inte köra iallafall :(

Kan öppna hemma åt dig mellan 12-13 då jag har lunch. Hojta till bara..

Blev ju plötsligt sämre väder iofs.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...