Långa farbron
Yster tokfrans
Nu är det 19 grader varmt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jomparr skrev:Vore kul om alla för en gångs skull kunde åka åt samma håll och försöka hålla ihop hela gruppen. Blir ju så mycket roligare om man är fler. Sist var vi 10 som höll ihop. Hoppas på 20 nästa gång...![]()
Stämmer, dessutom är det inte alla man vill åka med...Coola Ola skrev:Visst är det kul om man är några stycken men själv tycker jag att det är lagom om man är 5-8 stycken. Annars blir det sånt strul när man ska bestämma väg, vänta på alla i korsningar etc etc. Men det är ju förstås upp till var och en![]()
jomparr skrev:Vore kul om alla för en gångs skull kunde åka åt samma håll och försöka hålla ihop hela gruppen. Blir ju så mycket roligare om man är fler. Sist var vi 10 som höll ihop. Hoppas på 20 nästa gång...![]()
jomparr skrev:Vilka vill man inte åka med föresten...![]()
Ds
VA... ne fan ingen jävla snö nu när sommarn äntligen är på gång....Gottis skrev:du kommer iaf va bakfull på lördagen sen säger dom att det ska bli snö![]()
Senare till sommaren sätter ja ut ett datum då alla kan samlas och vi kör någonstans....jomparr skrev:Vore kul om alla för en gångs skull kunde åka åt samma håll och försöka hålla ihop hela gruppen. Blir ju så mycket roligare om man är fler. Sist var vi 10 som höll ihop. Hoppas på 20 nästa gång...![]()
Nu känner ja mig bort gallrad..... ALLA andra har Stora motorcyklar, alla utom jag *tonnårstrotsig*Hultan skrev:Stämmer, dessutom är det inte alla man vill åka med...
ec2bme skrev:Kul med den stora sammankomsten.
Men var tog alla vägen?
När vi kom upp till Backamo så var det typ bara ett drygt 10-tal killar och en tjej kvar.
Inte för jag vet vilka dom andra var, men det var jä-it trevligt iaf, och god mat/snygg servitris på restaurangen med.
Tack för en trevlig dag grabbar och tjej.
Ses kanske idag söndag.
Miss_Orchidee skrev:VA... ne fan ingen jävla snö nu när sommarn äntligen är på gång....
Ikväll ska jag laga min hoj, nu har alla delar kommit, nu håller ja bara tummarna på att inget annat är trasigt och behöver bytas
Sen får vi se när ja har tid att köra med...
red_ninja skrev:Tja alla hojvänner![]()
Är det någon/några som skulle vilja åka till Lidköping på lördag?
Det ska tydligen vara nån sorts bikedagar där så lite kan man nog fynda oxo
ex: motul 5100 4L 375:-, halvbra pris i alla fall, ska nog handla lite där, finns intresse så hör av här på tråden i dag/morron så drar vi lite goa vägar dit, jag kan en skitbra väg dit med långa svepande kurvor mvh peter
Vädret då? hur ser det ut igentligen? Kommer det hålla sig i helgen?red_ninja skrev:Tja alla hojvänner![]()
Är det någon/några som skulle vilja åka till Lidköping på lördag?
Det ska tydligen vara nån sorts bikedagar där så lite kan man nog fynda oxo
ex: motul 5100 4L 375:-, halvbra pris i alla fall, ska nog handla lite där, finns intresse så hör av här på tråden i dag/morron så drar vi lite goa vägar dit, jag kan en skitbra väg dit med långa svepande kurvor mvh peter
Coola Ola skrev:375 spänn för motul 5100 låter väl inte som nåt superpris? Har för mig att jag pröjsade 410:- för fyra liter på Superbike men jag kan minnas fel iofs. Hade gärna hängt på till lidköping oavsett men tyvärr saknar jag tid.
vädret är uppehåll med solglimtar allt enligt gp:s egna karta, dock inga 19 grader men ger det fan i att blåsa bara så är jag nöjd i alla fallHultan skrev:Vädret då? hur ser det ut igentligen? Kommer det hålla sig i helgen?
Yamaha farfar skrev:Ja vad tror vi om vädret kära hojvänner, e de bra i gbg centrum? e de nån som ser en ljusning i molntäcket jag fundrerar på att dra ut vid 12 men är fortfarande osäker![]()
e de nån som varit ute på vägarna har de torkat upp?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |