Göteborgs åkartråd! OBS: Läs tipsen i första inlägget!

Status
Ej öppen för fler svar.
Men vart var allt follket i morse då? jag var där både kl 12 gammal tid å 12 ny tid..

phaeton skrev:
å träffa ett par av er döskallar igen :yoparty

Kl 11

låter fint, nån som vet skicket på rüngen?
.. har ju nån mm kvar som måste bort innan däckskifte :tummenupp

vill vara där imorgon men sitter just nu i Lysekil efter att vi fick ett ryck att köra hit vid tio tiden ikväll..höll på att sluta i katastrof totalt kommer till färjan efter att vi har kört från gbg och ser att bakdäcket är blöt....tänker va fan det är ju ingen vatten på vägen.känner på det Och det är olja över hela höger sidan av däcket kollar under kåpan helt täckt av olja..kolla olje stickan..fattas olja va fan men ser då att jag oljestickan har gängat fel så oljan måste ha kommit ut den vägen vi värme ska skruva ner imorgon bitti och kolla men kan inte tänka mig att det skulle va något annat :3freak

Är klockan 11 det nya nu eller???

Var det inte alltid 12 förr!

Nu är det ju dessutom 'precis' sommartid så när ni säger 11 menar ni 10 :rolleyes:

FÖRGÖRAREN

Förgöraren skrev:
Är klockan 11 det nya nu eller???

Var det inte alltid 12 förr!

Nu är det ju dessutom 'precis' sommartid så när ni säger 11 menar ni 10 :rolleyes:

FÖRGÖRAREN
kan ni inte bara gå efter vad klockan är nu, efter omställningen??

Jag vill med köra :(

Miss_Orchidee skrev:
kan ni inte bara gå efter vad klockan är nu, efter omställningen??

Jag vill med köra :(
Det är väl ingen sport?
Jag tycker vi kör på Laotisk tid med!
:)

Hultan skrev:
Det är väl ingen sport?
Jag tycker vi kör på Laotisk tid med!
:)

Laotisk? Är det Hultan special, egen tideräkning eller? 70 minuter på en timme, 36 timmar på ett dygn osv?

Tog förresten premiärturen för året idag (tack Skorpan!) men så jävla skitkul var det faktiskt inte. Kanske är jag en mes men när man kör på halvblöta vägar med massa snö vid sidan av alternativt lömskt rullgrus på ostrategiska ställen så har inte jag så kul iaf. För mig blir det nog inga långturer förräns framåt slutet på april tror jag. Ballhetsfaktorn höjdes dock ett par snäpp när jag åkte runt i stan!

Jag såg er (Hultan, Skrutten & CO) idag när ni stod och pratade på Preem i Alingsås.

Ber om ursäkt för att jag inte kom dit och sa hej. Men jag åkte med en kompis i hans bil, och var på väg hem från Elmia-mässan="sket-trött" :3freak .

ec2bme skrev:
Jag såg er (Hultan, Skrutten & CO) idag när ni stod och pratade på Preem i Alingsås.

Ber om ursäkt för att jag inte kom dit och sa hej. Men jag åkte med en kompis i hans bil, och var på väg hem från Elmia-mässan="sket-trött" :3freak .

Ingenstans lyckas vi gömma oss.. :tungan

Hoppas få se dig på hoj snart oxå då! :tummenupp

Det är så härligt att känna att man lever igen! Kallt som f-n men värt
varenda minut.

Kul med pensionärsparet idag som såg oss som ett säkert vårtecken! :banana

Ja då var denna påskhelg till ända! :) måste få tacka alla som bidragit till att göra detta till de roligaste påsk jag varit med om. allt från festande :fyllisar till hojåkade :squid från fredag med en trevlig assistent vid däckbytet till lördagens fest med helt otroligt goda hamburgare å söndag till en början med soft betoning till lite hoj å sen en god middag på kvällen å sist men inte minst den kalla men mycke trevliga måndagen både på och av hojen vid fika å dyligt.
ÅTER IGEN TACK ALLA HOJVÄNNER VI SYNS PÅ VÄGARNA :tummenupp

Japp, kan bara hålla med föregående, även om jag inte varit med på allt! :)

Fast sista biten hem idag höll fingrarna på att frysa till is... :3freak

Yamaha farfar skrev:
Ja då var denna påskhelg till ända! :) måste få tacka alla som bidragit till att göra detta till de roligaste påsk jag varit med om. allt från festande :fyllisar till hojåkade :squid från fredag med en trevlig assistent vid däckbytet till lördagens fest med helt otroligt goda hamburgare å söndag till en början med soft betoning till lite hoj å sen en god middag på kvällen å sist men inte minst den kalla men mycke trevliga måndagen både på och av hojen vid fika å dyligt.
ÅTER IGEN TACK ALLA HOJVÄNNER VI SYNS PÅ VÄGARNA :tummenupp

Tack själv....

Kanon-påsk helt klart :) Var länge sen jag åkte så här mycket på så kort tid!

Missa er idag, hade lovat vänta in en till gubbe som kom strax efter ni stack!
Vart åkte ni förresten och vilka av vägarna var nått att ha???

Var uppe mellan Älvängen å vad det nu heter och där var i alla fall helt OK. Landvettersjön helt OK, Härskogen halvt som halvt, Eskilby riktigt dålig, sjön vid vägen mot Hällingsjö var la halväcklig eftersom man aldrig såg om det var torrt!

FÖRGÖRAREN :yoparty

ec2bme skrev:

Älskar att jag blir igenkänd! :hoppa :)

Kul att nästan träffas får jag väl säga då!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25