Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grymma vägar kricken!Yamaha farfar skrev:Ja man får tacka alla för ytterligare en fantastisk dag där ute på vägarna. nu bär de av på påskfest vi får hoppas att vädret håller i sig helgen ut, då syns vi igen där ute på asfalten vi alla älskar
![]()
RSV_Ante skrev:Hoj!
Det var en trevlig åktur idag! Tyvärr hittade jag en SPIK i däcket när jag kom in till stan igen..
Nån som har ett däck ligganes? måste ju ta mej hem till småland på måndag.. Beganat eller kasserat.. Bara jag kommer hem..![]()
Gottis skrev:när kör vi imorgon när... har folk vaknat från påsk firandet ikväll???
kl 2 lr på GP imorgon lr då bör väl alla ha vaknat![]()
Tycker vi satsar på typ 12?Gottis skrev:när kör vi imorgon när... har folk vaknat från påsk firandet ikväll???
Hultan skrev:Tycker vi satsar på typ 12?
jag har ett gammalt reservdäck liggandes som jag har som nödfall,ca 1mm kvar har jag för mej så du kommer hem på detRSV_Ante skrev:ingen som har en bakslang liggandes? 180/55-17
Klockan 12 är perfekt. Ska pressa upp skrutten på hoj med vid den tiden. Ses på GP/ JoJomanGottis skrev:när kör vi imorgon när... har folk vaknat från påsk firandet ikväll???
Jag vill också... men man måste ju jobba ibland med tyvärr.... idag är en sådan dagSkrutten skrev:Klockan 12 är perfekt. Ska pressa upp skrutten på hoj med vid den tiden. Ses på GP/ JoJoman
Skrutten skrev:Får inte hem mitt skinnställ förrän vid halv 2 och har förmodligen inte
nyktrat till innan dess heller..
Men en sväng i eftermiddag blir det alldeles säkert.
Tack.. gissa om jag hade tur imorsen när inte chefen jobbade idag... *phu*Angel1000 skrev:GLÖM INTE ATT DET ÄR SOMMARTID!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |