baah, fega inte ut nu din kärring!Skorpan skrev:kan du inte ta det nästa fredag istället,jag kan inte denna...![]()
eller ska du te knöket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
baah, fega inte ut nu din kärring!Skorpan skrev:kan du inte ta det nästa fredag istället,jag kan inte denna...![]()
jag ska flytta...Mark skrev:baah, fega inte ut nu din kärring!![]()
eller ska du te knöket?
Ja jag tro jag kan ta ett par kalla på fredag! Självklart är jag nyrakad Mark! ;-)Mark skrev:jahopp, då tar vi nya tag inför en utgång!
Förslag:
Vi ses på Babar nu på fredag den 5:e nov vid 20-21 snåret, dom har "glada timmar" fram till 22. Dvs två för en i baren.![]()
Jag kan tänka mig att vara förste kämpe när det gäller bilspelet. Basketspelet överlåtar jag till andra.
Intresseanmälan:
1.Mark
2.Hultan
3.
4.
PS: Hultan, du kommer väl nyrakad?![]()
Skorpan skrev:jag ska flytta...
jag feg??? ÄÄÄÄÄÄÄH - vi tar nästa vecka så blir det 2dagars=MER SPORT!!!![]()
vågar du??![]()
![]()
![]()
som du Mark skrev:jaja, gumman!
Vad gör man inte för en liten sötsom du
![]()
Vi ses på Babar Fredagen den 5:e nov då!
Antecka genast detta. På mobilen, i anteckningsblocket och sätt även upp en stor lapp på anslagstavlan!
Skål hål alkohol!
Skorpan skrev:när brukar motoGP köras...![]()


Inga som skall på nästa helg? Ett litet gen-rep inför lördagens WCX-Partaj..Hultan skrev:Partaj Fredagen den 5:e nov
Intresseanmälan:
1.Mark
2.Hultan
3.Skorpan
4.
Hultan skrev:Partaj Fredagen den 5:e nov
Intresseanmälan:
1.Mark
2.Hultan
3.Skorpan
4.
Miss_Orchidee skrev:Får jag vara med??
![]()
Det var lite ironi med tanke på den röda texten..Magnus skrev:Titta 3 inlägg upp![]()
Visst får du det! Har du åldern inne så!Miss_Orchidee skrev:Får jag vara med??
![]()
skriv på baraMiss_Orchidee skrev:Får jag vara med??
![]()
o varför skriver du inte upp dej för då??Coola Ola skrev:Bara om du har skriftligt intyg från mamma att du får vara ute efter nio.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |