Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Mark skrev:
baah, fega inte ut nu din kärring! :hihi

eller ska du te knöket?
jag ska flytta...
jag feg??? ÄÄÄÄÄÄÄH - vi tar nästa vecka så blir det 2dagars=MER SPORT!!! :D
vågar du?? :fyllisar :banana :D
 
Mark skrev:
jahopp, då tar vi nya tag inför en utgång!

Förslag:

Vi ses på Babar nu på fredag den 5:e nov vid 20-21 snåret, dom har "glada timmar" fram till 22. Dvs två för en i baren. :fyllisar

Jag kan tänka mig att vara förste kämpe när det gäller bilspelet. Basketspelet överlåtar jag till andra.

Intresseanmälan:
1.Mark
2.Hultan
3.
4.


PS: Hultan, du kommer väl nyrakad? :rolleyes:
Ja jag tro jag kan ta ett par kalla på fredag! Självklart är jag nyrakad Mark! ;-)
Det blir nog inte superholaballo, för jag skall ut på lördagen! emm lite stök kan man väl klara av..
Vi kan väl se hur mycket intresse det blir Mark.
 
Last edited:
Skorpan skrev:
jag ska flytta...
jag feg??? ÄÄÄÄÄÄÄH - vi tar nästa vecka så blir det 2dagars=MER SPORT!!! :D
vågar du?? :fyllisar :banana :D

Vad menar du med 2:dagars? blir det bacon och ägglikör till frukost då?

jaja, gumman!

Vad gör man inte för en liten söt :tomten som du :)

Vi ses på Babar Fredagen den 5:e nov då!
Antecka genast detta. På mobilen, i anteckningsblocket och sätt även upp en stor lapp på anslagstavlan!

Skål hål alkohol!
 
Last edited:
Partaj Fredagen den 5:e nov
Intresseanmälan:

1.Mark
2.Hultan
3.Skorpan
4.
 
Mark skrev:
jaja, gumman!

Vad gör man inte för en liten söt :tomten som du :)

Vi ses på Babar Fredagen den 5:e nov då!
Antecka genast detta. På mobilen, i anteckningsblocket och sätt även upp en stor lapp på anslagstavlan!

Skål hål alkohol!
:Bugar :tummenupp
 
Skorpan skrev:
när brukar motoGP köras... :hihi

det är väl måndagar va? :va

-edit- skorpan, sorry att jag aldrig hörde av mig i lördags, var på födelsedagaskalas hos en kompis o glömde o ringa tillbaks.... hade varit najs att dra några kalla men det får bli en annan gång, typ till jul som det ser ut nu.... :(
 
Last edited:
Sändningstider för söndagens MotoGP!

08:30 Träning Moto GP

10:00 Uppvärmning

10:30 Introduktion till dagens lopp

11:00 Motorcykel 125cc
Grand Prix - Valencia, Spanien


12:15 Motorcykel 250cc
Grand Prix - Valencia, Spanien


13:30 Motorcykel Moto GP
Grand Prix - Valencia, Spanien


Portarna står öppna så att man kan se alla racen :banana
 
Partaj Fredagen den 5:e nov
Intresseanmälan: [/B]
1.Mark
2.Hultan
3.Skorpan
4. Mookie (förutsatt att jag inte jobbar, vet inte mitt schema för den dagen.)
 
1.Mark
2.Hultan
3.Skorpan+ev.Linda
4. Mookie (förutsatt att jag inte jobbar, vet inte mitt schema för den dagen.)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top