Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Mookie skrev:
Dricka sprit, med mig t.ex.

Sluta ragga på essey nu, Peter..... :tungan Jag kan dricka sprit med dig annars :banana

Förresten så får essey skylla sig själv att hon inte har nåt att göra i vinter, hon drog ju sig ur minimotoköpet...... :7peta
 
Ni missar väl inte WCX halloweenfest den 6nov?
maskeradfest är det som gäller.

För biljetter kontakta någon i WCX

vänta inte för länge för då kanske biljetterna är slut
 
Du ska nog se att det blir fest nästa halloween oxå och året efter när gossen blivit 20 har vi säkert fest oxå
 
Coola Ola skrev:
Sluta ragga på essey nu, Peter..... :tungan Jag kan dricka sprit med dig annars :banana

Förresten så får essey skylla sig själv att hon inte har nåt att göra i vinter, hon drog ju sig ur minimotoköpet...... :7peta

Ragga på dig istället? :tungan
 
Blondie skrev:
Ni missar väl inte WCX halloweenfest den 6nov?
maskeradfest är det som gäller.

För biljetter kontakta någon i WCX

vänta inte för länge för då kanske biljetterna är slut

Det vetifan, gillar inte att spöka ut mig. :gnissla
Därför kommer jag nog troligen inte att dyka upp.
 
Nu blir det fullt ös medvetslös här hemma. OBS, det handlar inte om någon Halloweenfest, jag har precis blivit pappa till en liten Emil :banana

/n
 
Last edited:
gixxer_chrille skrev:
Det vetifan, gillar inte att spöka ut mig. :gnissla
Därför kommer jag nog troligen inte att dyka upp.

Skärp dig nu ta på svarta kläder o en mask bara!
det lär förbättra dina chanser den kvällen :pannkyss
 
Napoleon skrev:
Nu blir det fullt ös medvetslös här hemma. OBS, det handlar inte om någon Halloweenfest, jag har precis blivit pappa till en liten Emil :banana

/n

Gratulerar :tummenupp Nu blir det ingen sömn på några år :tungan
 
Magnus skrev:
Köpa min hoj så att du har en "ny" fin hoj att titta på tills våren förståss... :tummenupp

Du ska veta att jag suktar efter den fortfarande :hihi
Får se här hur det ser ut med ekonomin.. Får räkna ihop grejerna..
 
Coola Ola skrev:
Sluta ragga på essey nu, Peter..... :tungan Jag kan dricka sprit med dig annars :banana

Förresten så får essey skylla sig själv att hon inte har nåt att göra i vinter, hon drog ju sig ur minimotoköpet...... :7peta

Men jag hade ju inga kulor... :gråta pengar alltså.. :hihi
 
Napoleon skrev:
Nu blir det fullt ös medvetslös här hemma. OBS, det handlar inte om någon Halloweenfest, jag har precis blivit pappa till en liten Emil :banana

/n


Supergrattis!
 
Napoleon skrev:
Nu blir det fullt ös medvetslös här hemma. OBS, det handlar inte om någon Halloweenfest, jag har precis blivit pappa till en liten Emil :banana

/n

Grattis grattis killen!

men hur ska du nu ha tid för att skruva och laga kåpor? :va

kul kul, hoppas att allt går bra, och att bajset luktar hallon =)
 
dricka sprit utan att hålla käften?

I vintras/våras var vi ju några killar som drog ut och svepte ett par kalla :fyllisar på ba(r)bar, sedan blev det Brägårrn tills ganska sent. Jag hade jävligt kul, trots sällskapet :hihi och kan tänka mig att göra om det hela. Inte nödvändigtvis på samma ställen, men iaf i samma stad.

Denna gång är det helt ok om några tjejer oxå hänger med. Om inte kan vi säkert adoptera in några när vi ändå är ute på språng.

Hur rika är vi nu fredag den 22:e? är det kanske värt att vänta till nästa fredag då iaf dom som arbetar har fått sin lön.

Skorpan: Den här kvällen ska det inte drickas tequila, möjlitvis tequila rose :rolleyes:
 
Mark skrev:
I vintras/våras var vi ju några killar som drog ut och svepte ett par kalla :fyllisar på ba(r)bar, sedan blev det Brägårrn tills ganska sent. Jag hade jävligt kul, trots sällskapet :hihi och kan tänka mig att göra om det hela. Inte nödvändigtvis på samma ställen, men iaf i samma stad.

Denna gång är det helt ok om några tjejer oxå hänger med. Om inte kan vi säkert adoptera in några när vi ändå är ute på språng.

Hur rika är vi nu fredag den 22:e? är det kanske värt att vänta till nästa fredag då iaf dom som arbetar har fått sin lön.

Skorpan: Den här kvällen ska det inte drickas tequila, möjlitvis tequila rose :rolleyes:
Jag är på på lördag, jobbar fredag..
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top