Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Öhhhhh, vad är detta? :va

Kommer hem i tid en fredagkväll för en gångs skull, slår på burken och surfar in på SH bara för att kolla av vad ni andra små vänner har planerat och GB-tråden finns inte ens på förstasidan i träffforumet. Har ni däppat ihop helt eller vad är det frågan om?
Nåväl, jag har en vecka lvar på resjobbet sedan är jag tillbaka i Götet på heltid igen så då är det i alla fall någon som håller fanan uppe.


Hur kul är förresten Herrljunga en torsdagkväll? Tur att servitrisen på Gyllene kärven är otroligt söt annars så hade jag nog dött av utråkning.:kär

Någon som har nummret till den lilla korta sötnosen? :D
 
Mookie skrev:
Öhhhhh, vad är detta? :va

Kommer hem i tid en fredagkväll för en gångs skull, slår på burken och surfar in på SH bara för att kolla av vad ni andra små vänner har planerat och GB-tråden finns inte ens på förstasidan i träffforumet. Har ni däppat ihop helt eller vad är det frågan om?
Nåväl, jag har en vecka lvar på resjobbet sedan är jag tillbaka i Götet på heltid igen så då är det i alla fall någon som håller fanan uppe.


Hur kul är förresten Herrljunga en torsdagkväll? Tur att servitrisen på Gyllene kärven är otroligt söt annars så hade jag nog dött av utråkning.:kär

Någon som har nummret till den lilla korta sötnosen? :D

Ja det har änna (<--jôttbosska) dött ut!
Men men, vi får lobba för lite ölkvällar eller nåt nu under ickesommaren..
 
Hultan skrev:
Ja det har änna (<--jôttbosska) dött ut!
Men men, vi får lobba för lite ölkvällar eller nåt nu under ickesommaren..

Tycker jag kan vara en bra idé!!

Mooki: Jag tror att problemet här på forumet är just att det är sporthojar som gäller. Inte jätte kul att kör på vintern med en sådan. Jag har precis bytt till mig en gammal grussprättare så nu blir det säsongen förlängd :banana Sedan så skulle ju våra minimotosar anlända till hamnen här i Götet den 2 Nov. Jäklar vad det skall bli åka av :banana Skall bara hitta ett bra ställe :va
 
bebbe skrev:
Tycker jag kan vara en bra idé!!

Mooki: Jag tror att problemet här på forumet är just att det är sporthojar som gäller. Inte jätte kul att kör på vintern med en sådan. Jag har precis bytt till mig en gammal grussprättare så nu blir det säsongen förlängd :banana Sedan så skulle ju våra minimotosar anlända till hamnen här i Götet den 2 Nov. Jäklar vad det skall bli åka av :banana Skall bara hitta ett bra ställe :va

din svikare........ :gnissla
 
bebbe skrev:
Kanske det kanske.


:evilflino.

Det är inte helt omöjligt att det har löst sig med minimotoställe att köra på i vinter, jag har hört lite grejer men vill inte starta någon ryktesspridning så dom som håller i det hela får kläcka det när och om det blir av.
 
Mookie skrev:
:evilflino.

Det är inte helt omöjligt att det har löst sig med minimotoställe att köra på i vinter, jag har hört lite grejer men vill inte starta någon ryktesspridning så dom som håller i det hela får kläcka det när och om det blir av.

Gahhh......... berätta :banana
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top