Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mookie skrev:Fick brev från staten idag, tydligen så har min hoj fått körförbud pga utebliven besiktning så nu är säsongen definitivt slut, både södervurpad och körförbud.
Är det öl och spritsäsongen som börjar nu då?
Mark skrev:Jag har tillgång till en race buss, Ford Trasit. Vill dock inte åka i den själv.
Det finns plats för tre hojar i bilen man bara två sittplatser inkl. förare. Så en passagera är väldigt välkommen.
Jag bor söder om Göteborg (BIlldal) men kan tänka mig att hämta upp nånstans i gbg-krokarna.
Kostnaderna delar vi såklart jämt på.
Tror det kan var skönt att slippa åka hoj hem efter en hel dag på banan. Mat och extrakläder är inte helle några problem då de kmmer att vara gott om plats över, även med tre lastade maskiner.
Jag nås på 0730 36 28 85 eller PM:a här.
Mark
t-rex skrev:Taget!
/Michael
Mark skrev:Jag har tillgång till en race buss, Ford Trasit. Vill dock inte åka i den själv.
Det finns plats för tre hojar i bilen man bara två sittplatser inkl. förare. Så en passagera är väldigt välkommen.
Jag bor söder om Göteborg (BIlldal) men kan tänka mig att hämta upp nånstans i gbg-krokarna.
Kostnaderna delar vi såklart jämt på.
Tror det kan var skönt att slippa åka hoj hem efter en hel dag på banan. Mat och extrakläder är inte helle några problem då de kmmer att vara gott om plats över, även med tre lastade maskiner.
Jag nås på 0730 36 28 85 eller PM:a här.
Mark
Är det mike the bikes buss du lånat eller? Låter skoj hursomhelst, hoppas det blir fint väder!vägvalet var kanon som sista lördagstur för i år så kunde det inte bli bättre, bara kinnekulle imorgon sen e de färdigåkt för i år. Tack för alla roliga turer och trevligt sällskap längtar redan till sommaren 2005Coola Ola skrev:Tack för en trevlig tur idag, alla som var med!! Hoppas ni blev nöjda med vägvalet. Förhoppningsvis blir det fler såna turer i år, vädergudarna var ju verkligen på vår sida idag som Yamaha-farfar sa![]()
Coola Ola skrev:Ska du köra skiten ur hojen på bana innan du säljer den?Är det mike the bikes buss du lånat eller? Låter skoj hursomhelst, hoppas det blir fint väder!
Coola Ola skrev:Tack för en trevlig tur idag, alla som var med!! Hoppas ni blev nöjda med vägvalet. Förhoppningsvis blir det fler såna turer i år, vädergudarna var ju verkligen på vår sida idag som Yamaha-farfar sa![]()
Coola Ola skrev:Tack för en trevlig tur idag, alla som var med!! Hoppas ni blev nöjda med vägvalet. Förhoppningsvis blir det fler såna turer i år, vädergudarna var ju verkligen på vår sida idag som Yamaha-farfar sa![]()

Yamaha farfar skrev:vägvalet var kanon som sista lördagstur för i år så kunde det inte bli bättre, bara kinnekulle imorgon sen e de färdigåkt för i år. Tack för alla roliga turer och trevligt sällskap längtar redan till sommaren 2005

Mark skrev:Stämmer bra det!
En kompis som hade bokat och betalat blev sjuk och undrade om jag kunde tänka mig att ta hans plats. Sagt och gjort!
Efter ca 2 h effektiv tid på banan är det nog ganska så skönt att få åka 4-hjuligt hem. Framförallt om man verkligen har kört skiten ur hojen så till den höga grad att den inte är brukbar med.
Vill du åka med? Då kan få åka på min hoj
ja, fan va kul det hrä ska bli! är laddad som fan och liite nerv..*host*
sharpedge skrev:Mjo, körde skiten ur den gjorde du iaf![]()
Hoppas bara du själv mår bra![]()
Mookie skrev:Jag har inte vupat på 8 år. Nu har jag klotat två gånger på ett par månader och det är inte för att jag har börjat köra hårdare då jag har laddat ganska bra under alla 12 år jag har kört hoj.
Misstänker kraftigt att det är bakdäcket som inte håller måttet då bägge vurporna beror på att bakdäcket har släppt.
Ps. Det är inte lätt att få en läkartid här i stan. Ds.
nej...Napoleon skrev:Vurpade idag för första gången, men slapp uppsöka sjukan![]()
/n
Napoleon skrev:Vurpade idag för första gången, men slapp uppsöka sjukan![]()
/n
)|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |