Mookie skrev:Ånej, här ges inte upp inte! Jag ska banne mig åka ända tills att minimotosarna kommer.
Gött! Iaf någon att gaza med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mookie skrev:Ånej, här ges inte upp inte! Jag ska banne mig åka ända tills att minimotosarna kommer.
bebbe skrev:Gött! Iaf någon att gaza med![]()

Ja man... Kan ju säga såhär att '98 är typ 3 gånger så dyr, för mig...Carbon skrev:hållundan:
Vad ligger försäkringen på en -95 och en -98?
Är själv lite inne på en Kawa zx6r så därför undrar jag.
essey skrev:Jag hänger nog i ett tag till. Fick ändå inte färdigt allt som skulle göras i helgen. Hoppas det blir några fina torra dagar då!![]()
Mookie skrev:Visst ska vi köra många mer till mil i år, var så säker på det!
Heeeelvete... Jag som inte testat mitt fina bakdäck ordentligt än!!Skorpan skrev:ser ut o bli regn hela veckan,fram till fredag iaf![]()
jag har min påställd hela tiden,orkar inte hålla på o böka med såntHultan skrev:Heeeelvete... Jag som inte testat mitt fina bakdäck ordentligt än!!
Kanske skulle ställa av och tjäna ett par hundra pickadoller så länge då...
Allt lungt annars skorpan?
Ja, det är ju sant, så ser jag det med igentligen, men 50 spänn om dagen får ju en att bli lite sur varje dag det regnar..Skorpan skrev:jag har min påställd hela tiden,orkar inte hålla på o böka med sånt
rätt som det är så kan man köra så är den avställd...glömmer ställa på den,kanske inte hittar koden till vägverket....ehh,låt den va som den är
jorå allt lugnt,så fort det är uppehåll ska jag ut
Hultan skrev:Ja, det är ju sant, så ser jag det med igentligen, men 50 spänn om dagen får ju en att bli lite sur varje dag det regnar..
Vi får dansa soldansen..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!Skorpan skrev:nån som ska ut idag OM det skulle torka upp??
jag ser det regnar,jag ser det regnar....Hultan skrev:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!![]()
Men jag skall jobba från 18, så det får bli innan..
,ser mörkt ut idag
Trevlig vy från höghuset! ;-)Skorpan skrev:jag ser det regnar,jag ser det regnar....
JÄVLA F**TVÄDER![]()
,ser mörkt ut idag
![]()
![]()
Ja fan, det såg torrt o fint ut på vägen till jobbet.. :-(sharpedge skrev:jag sticker till GP nu och väntar![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |