Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Yamaha farfar skrev:
idag är det ok väder bara att vakna

Jo, så var det ju det där med att vakna också.. :trött Jag var nog ganska trött tror jag.. Hinner inte till 12 tyvärr. Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!
 
essey skrev:
Jo, så var det ju det där med att vakna också.. :trött Jag var nog ganska trött tror jag.. Hinner inte till 12 tyvärr. Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!
jag bangar idag kl 12 kanske det blir en tur senare. jasså det blev ingen kinnekulle
 
Yamaha farfar skrev:
jag bangar idag kl 12 kanske det blir en tur senare. jasså det blev ingen kinnekulle
Yammha Farfar, jag har inte bestämt mig riktigt än i alla fall, finns det fortfarande plats?
 
IRON MAN skrev:
Blir det någon körning idag eller?
Jag kom hem nu från en tur.. Dyngsur! Fan vad blöt och kall jag blev.. Skall krypa ner under täcket med min tjej och inte gå där ifrån förens i morgon.. :-)

Nä, torkar det upp igen idag, så tar jag nog en tur till "rakan" och hjular lite senare..
 
Äsch, så blött var det inte.
Det blev en sväng till Alingsås över bollebyggd, därifrån tillbaka till bollebyggd, rävlanda, hällingsjö, inseros och därfrån hade jag planerat att vika av ner till till lygnern och lägga ett par varv på ringen men det började regna så det blev tillbaka till götet istället.

Trist avslutning på en annars trevlig dag men det var skönt att komma ut och köra.
 
essey skrev:
Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!


Buuääääääää. Prata inte på det där. Förtränga är ledordet när det gäller vinter just nu!
 
hållundan:
Vad ligger försäkringen på en -95 och en -98?

Är själv lite inne på en Kawa zx6r så därför undrar jag.
 
essey skrev:
Jo, så var det ju det där med att vakna också.. :trött Jag var nog ganska trött tror jag.. Hinner inte till 12 tyvärr. Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!

Jag har tyvär redan gjort iordning min för Vintern o det e inte roligt!! :huvet :huvet Bara o vänta på våren igen då!


//Jocke
 
Vad snackar alla om? Mycket körning kvar detta året ju...Jag kommer köra bara det är + och tort väglag...Körde i december förra året :tomten
 
Va f-n! Ger ni upp :confused: Jag körde en nätt liten tur på 36 mil idag. Gick kanonbra (förutom lite regn på slutet då :rolleyes: )
 
bebbe skrev:
Va f-n! Ger ni upp :confused: Jag körde en nätt liten tur på 36 mil idag. Gick kanonbra (förutom lite regn på slutet då :rolleyes: )
Nej jag ger inte upp inte.. Tror jag, bara det är torrt då och då!
 
bebbe skrev:
Va f-n! Ger ni upp :confused: Jag körde en nätt liten tur på 36 mil idag. Gick kanonbra (förutom lite regn på slutet då :rolleyes: )


Ånej, här ges inte upp inte! Jag ska banne mig åka ända tills att minimotosarna kommer.
 
Jao.
En Kwak ZX6R 95a med nästan 4k mil på mätarn. Bra pris blev det också, ny/nya frambromsskiva/skivor behövs dock, och nytt drivpaket.
Supportprutare Fogerty, Flugan och undertecknad kan månne haft viss inverkan på slutpriset.
HDs internet är trasigt, antagligen därför ni inte fått se några "in action"-bilder här ännu...

//A.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top