Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Miss_Orchidee skrev:
ska det inte bli fint väder på onsdag??

i så fall kan vi ju köra en sväng vid 18:00? eller??
torsdag ser bra mycket bättre ut fast då kan jag bara på dan,nån mer på torsdag??
 
Miss_Orchidee skrev:
ingen som vill ut och åka lite ikväll då om det är fint väder?? har orienteringsdag imorgon, så man måste ju ladda upp....
Jag hakar på om det är torrt!
Skriv här om ni/du åker!!
/Kim.
 
Hultan skrev:
Jag hakar på om det är torrt!
Skriv här om ni/du åker!!
/Kim.


kan vi inte åka vid 18?? som vi brukar! då kanske det kommer mer folk eftersom man vet att det nästan alltid körs vid 18:00 från GP?

Förövrigt: heter du Kim?? måste ha missat detta sist...aja, jag blev lite orolig att det var farsan som skrivit i ditt namn, men så kom jag på att han jobbar på Stena och det gör väll inte du? .... min lilla hjärna mixtrade ihop det.... men men...
 
Miss_Orchidee skrev:
kan vi inte åka vid 18?? som vi brukar! då kanske det kommer mer folk eftersom man vet att det nästan alltid körs vid 18:00 från GP?

Förövrigt: heter du Kim?? måste ha missat detta sist...aja, jag blev lite orolig att det var farsan som skrivit i ditt namn, men så kom jag på att han jobbar på Stena och det gör väll inte du? .... min lilla hjärna mixtrade ihop det.... men men...
Hehe, japp Kim heter jag! Heter din far Kim?
18:00 blir fint!
 
Miss_Orchidee skrev:
aa, min låsasfarsa heter Kim....
ses vid 18:00 då!

Varför bytte du namn förresten???
Ja, och det är ju inte jag tror jag.. ;-)

Bytte namn för att jag tröttna på det andra, dessutom så var det lite löjligt! ;-)

Syns vid 18 då, vid torrt väglag!
 
Blir det fint väder så åker jag gärna med :)

MEN VÄNTA GÄRNA TILL ÅTMINSTONE 18.30 ISF!!

Jag slutar nämnligen 17.00 och måste ta mig från mölndal till bergsjön.... det tar sig sin lilla tid med spårvagn :( Vill nån ha mitt nummer så kan vi hålla kontakt på det sättet.
 
Kan vi vänta till 18.30 tro? Så kanske jag hinner åka också. Å sharpedge är ju seriös å jobbar full tid så han hinner ju inte heller :hihi

Edit; glöm vad jag skrev, ibland är jag tidsoptimist, hinner inte tjöra idag helt enkelt :huvet
 
Last edited:
fogerty skrev:
Kan vi vänta till 18.30 tro? Så kanske jag hinner åka också. Å sharpedge är ju seriös å jobbar full tid så han hinner ju inte heller :hihi

Edit; glöm vad jag skrev, ibland är jag tidsoptimist, hinner inte tjöra idag helt enkelt :huvet
Kan du inte försöka att komma då?? Vi kan ju mötas vid bellevue och samköra till GP?
 
Nej hinner aldrig till 18.30 tyvärr, har två maskiner till å tvätta :näsblod , sen ska det torka också ju. Jag skickar pm till dig nästa gång jag tar en tur. Jag lovar :tummenupp
 
Jag åker dit iaf.... de värsta molnen har åkt förbi bergsjön.. jag tar mig ner nu.. är där ca 18.15..
Så kan vi bestämma där ;)
 
Vad hände med fröken orkidée då?
Det blev en trevlig touringtur tillslut endå, och vi missade regnet nätt och jämt!
Tack för turen boys!
 
Hultan skrev:
Vad hände med fröken orkidée då?
Det blev en trevlig touringtur tillslut endå, och vi missade regnet nätt och jämt!
Tack för turen boys!


Det blev en liten korttur men det var skönt att komma ut och köra lite!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top