bebbe skrev:Elva tiden är väll ok! Plats? Eller blir det GP som vanligtSkulle kanske kunna ta en sväng söderut, Lygnern och däromkring? Är det ok även för essey
Jepp det blir bra.. GP klockan 11..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bebbe skrev:Elva tiden är väll ok! Plats? Eller blir det GP som vanligtSkulle kanske kunna ta en sväng söderut, Lygnern och däromkring? Är det ok även för essey
Törnberg skrev:Hallååå jag ska väl inte till kullen? Eller?![]()
Ge fan i att editera så där fort.![]()
//Anders.
ja eller hur, kanske e därför som vi inte får köra där längre för en massa moppefuckon e där o burnar upp sina sulor???Nudelman skrev:Ni borde bränna på torslandas bana istället =P! Den är utomhus och lite biffigare.
om du snackar om Anderstorp nu, så kan jag meddela att dom är stenhårda på dbkrav.bebbe skrev:Jag skall åka härifrån på morgonen om det är någon som vill hänga på![]()
Det med buller lär nog vara samma som på alla banor, men dom är VÄLLDIGT tollerantaTill skillnad från hur tex bike events var.
11,00 gp, på onsdag????essey skrev:Jepp det blir bra.. GP klockan 11..
Japp. Det är samling 11 på Götaplatsen. Jag ska inte med, men det är nog en hel del annat "löst folk"Firefly skrev:Ska ni köra imorgon 11?
Firefly skrev:Eftersom jag är lite kyckling nu efter kraschen så är jag inte så snabb... Är det några "långsammare som ska med, eller kommer det gå i überfart?
Coola Ola skrev:Jag lär nog dyka upp och om det går i samma tempo som när Mookie o jag var ute idag så är det nog inga konstigheter.
hållundan skrev:Som Törnberg säger... Skaffa jobb föffan... Jag slutar 14:00...Hmpf
Är även utrustad med Virago 535 idag. Passa er i stan.
Anki72 skrev:Japp. Det är samling 11 på Götaplatsen. Jag ska inte med, men det är nog en hel del annat "löst folk"som ska med.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |