Göteborg

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
bebbe skrev:
Elva tiden är väll ok! Plats? Eller blir det GP som vanligt :) Skulle kanske kunna ta en sväng söderut, Lygnern och däromkring? Är det ok även för essey

Jepp det blir bra.. GP klockan 11..

Nudelman skrev:
Ni borde bränna på torslandas bana istället =P! Den är utomhus och lite biffigare.
ja eller hur, kanske e därför som vi inte får köra där längre för en massa moppefuckon e där o burnar upp sina sulor???

bebbe skrev:
Jag skall åka härifrån på morgonen om det är någon som vill hänga på :)

Det med buller lär nog vara samma som på alla banor, men dom är VÄLLDIGT tolleranta :tungan Till skillnad från hur tex bike events var.
om du snackar om Anderstorp nu, så kan jag meddela att dom är stenhårda på dbkrav.
Allt annat än original brukar dom skicka hem igen.
Bara så ni slipåper bli hemskickade:)

Firefly skrev:
Ska ni köra imorgon 11?
Japp. Det är samling 11 på Götaplatsen. Jag ska inte med, men det är nog en hel del annat "löst folk" ;) som ska med.

Eftersom jag är lite kyckling nu efter kraschen så är jag inte så snabb... Är det några "långsammare som ska med, eller kommer det gå i überfart?

Firefly skrev:
Eftersom jag är lite kyckling nu efter kraschen så är jag inte så snabb... Är det några "långsammare som ska med, eller kommer det gå i überfart?

Jag lär nog dyka upp och om det går i samma tempo som när Mookie o jag var ute idag så är det nog inga konstigheter.

Coola Ola skrev:
Jag lär nog dyka upp och om det går i samma tempo som när Mookie o jag var ute idag så är det nog inga konstigheter.

Jag kommer då inte hålla högre tempo än idag. Det passade mig perfekt så det blir samma imorgon.

Då ska jag försöka komma. fast jag kommer nog själv.. Alla andra verkar ha fullt upp med annat.....

Som Törnberg säger... Skaffa jobb föffan... Jag slutar 14:00...Hmpf

Är även utrustad med Virago 535 idag. Passa er i stan.

hållundan skrev:
Som Törnberg säger... Skaffa jobb föffan... Jag slutar 14:00...Hmpf

Är även utrustad med Virago 535 idag. Passa er i stan.

Jaså du blev sugen på V-twin efter provkörningen av vtr:en :tungan :tummenupp :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Back