Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du e gay...fogerty skrev:Jag hade gärna hängt på. Bara jag kan fixa nytt drivpaket imorrn, min kedja är totalt tvärslut, den får spännas ungefär varannan mil nu. Ska det vara så va va![]()

Napoleon skrev:Någon som är sugen på en kvällstur imorron med mig & Red Ninja, GP kl. 18.00 ?![]()
/n

Var är SPn som du nästan rpecis fått klart då?bebbe skrev:Det är jag nog, om ni lovar att inte köra förtare än 160 på rakorna för då hänger jag inte med![]()
hållundan skrev:Var är SPn som du nästan rpecis fått klart då?
Inte kul att ha en båge där man inte kan köra hur mycket man vill! Då har jag hellre en lite mesigare hoj
En annan fördel är ju också att man inte blåser runt i över 200 på småvägarna, iom att den nya bara gör 160-170 knyck bebbe skrev:Det är jag nog, om ni lovar att inte köra förtare än 160 på rakorna för då hänger jag inte med![]()
Hade faktiskt bara tänkt mig en 'lugn' kvällstur Napoleon skrev:Jag lovarHade faktiskt bara tänkt mig en 'lugn' kvällstur
![]()
/n


DumDum skrev:Jahapp, där sket det sig. åska och ösregn. Vad ska man hitta på nu då?


DumDum skrev:Jahapp, där sket det sig. åska och ösregn. Vad ska man hitta på nu då?
chrilla skrev:Är sugen på att köra imorron men kan dock inte klockan tolv, utan först vid ca 15.00. Skulle vilja öva på att wheela bl.a.
Kollade vädret, och det skulle kanske bli lite regnskurar, men man kan ju ha tur![]()
Om några/några är sugna imorron får ni gärna skriva det här eller pm'a.
Ha de gött i regnet!![]()
bebbe skrev:Jag ska jobbaMen förhoppningsvis inte hela dagen. Annars kanske en stund på Söndag?
söndag är jag påbebbe skrev:Jag ska jobbaMen förhoppningsvis inte hela dagen. Annars kanske en stund på Söndag?

DumDum skrev:Jahapp, där sket det sig. åska och ösregn. Vad ska man hitta på nu då?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |