Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du e gay...fogerty skrev:Jag hade gärna hängt på. Bara jag kan fixa nytt drivpaket imorrn, min kedja är totalt tvärslut, den får spännas ungefär varannan mil nu. Ska det vara så va va![]()

Napoleon skrev:Någon som är sugen på en kvällstur imorron med mig & Red Ninja, GP kl. 18.00 ?![]()
/n

Var är SPn som du nästan rpecis fått klart då?bebbe skrev:Det är jag nog, om ni lovar att inte köra förtare än 160 på rakorna för då hänger jag inte med![]()
hållundan skrev:Var är SPn som du nästan rpecis fått klart då?
Inte kul att ha en båge där man inte kan köra hur mycket man vill! Då har jag hellre en lite mesigare hoj
En annan fördel är ju också att man inte blåser runt i över 200 på småvägarna, iom att den nya bara gör 160-170 knyck bebbe skrev:Det är jag nog, om ni lovar att inte köra förtare än 160 på rakorna för då hänger jag inte med![]()
Hade faktiskt bara tänkt mig en 'lugn' kvällstur Napoleon skrev:Jag lovarHade faktiskt bara tänkt mig en 'lugn' kvällstur
![]()
/n

DumDum skrev:Jahapp, där sket det sig. åska och ösregn. Vad ska man hitta på nu då?

DumDum skrev:Jahapp, där sket det sig. åska och ösregn. Vad ska man hitta på nu då?
chrilla skrev:Är sugen på att köra imorron men kan dock inte klockan tolv, utan först vid ca 15.00. Skulle vilja öva på att wheela bl.a.
Kollade vädret, och det skulle kanske bli lite regnskurar, men man kan ju ha tur![]()
Om några/några är sugna imorron får ni gärna skriva det här eller pm'a.
Ha de gött i regnet!![]()
bebbe skrev:Jag ska jobbaMen förhoppningsvis inte hela dagen. Annars kanske en stund på Söndag?
söndag är jag påbebbe skrev:Jag ska jobbaMen förhoppningsvis inte hela dagen. Annars kanske en stund på Söndag?

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |