Skorpan
Guest
flytta hit dåfluppen skrev:Tack skorpan, fogerty, hållundan för en go eftermiddag, har köpt hus i marstrand nu förresten
Fan var ni har det gött i götet, så mkt hojåka finns inte hos oss...avis ! Välkomna te hstd nästa gång !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
flytta hit dåfluppen skrev:Tack skorpan, fogerty, hållundan för en go eftermiddag, har köpt hus i marstrand nu förresten
Fan var ni har det gött i götet, så mkt hojåka finns inte hos oss...avis ! Välkomna te hstd nästa gång !
Det gör jag den dagen min tant köper en R1:a och kör på bakslangen....Skorpan skrev:flytta hit då![]()
![]()
![]()
![]()
fan vad bra,ska ta med toca1 nästa gång så ska vi börja hans stuntskolafluppen skrev:Det gör jag den dagen min tant köper en R1:a och kör på bakslangen....
hmm...man får ganska många hojar för huset..
Blondie: yamaha e faktiskt bättre än hynda ! så det så !
Kul å se dig..
hon kan låna din o öva på sålänge

Skorpan skrev:fan vad bra,ska ta med toca1 nästa gång så ska vi börja hans stuntskola![]()
![]()
hon kan låna din o öva på sålänge
![]()
![]()
nu???? e du tokig pöjk!!!nomolas skrev:[ot]
Lira lite motogp skorpan?![]()
![]()
[/ot]

Skorpan skrev:nu???? e du tokig pöjk!!!![]()
har tränat nu jag vettu! 
Muggen skrev:skall samlas en del på göta 15.00 på lördag. vettefan va som händere men de kan bli kul![]()

Skorpan skrev:fan vad bra,ska ta med toca1 nästa gång så ska vi börja hans stuntskola![]()
![]()
hon kan låna din o öva på sålänge
![]()
![]()

Tack själv....Körde som en bromsklots eftersom mitt drev spökar...fluppen skrev:Tack skorpan, fogerty, hållundan för en go eftermiddag, har köpt hus i marstrand nu förresten
Fan var ni har det gött i götet, så mkt hojåka finns inte hos oss...avis ! Välkomna te hstd nästa gång !
hållundan skrev:Vad gör Magnus tex? Har aldrig sett han köra!

Det finns 72 reggade medlemmar från Halmstad på SH... Undrar vem som är mest aktivfluppen skrev:Nää...det undrar jag mä ! men jag har ju sett han köra...inte så ofta dock![]()
Japp...vi får organisera ett halmstadlopp![]()
Och vilka som kör mest?
hållundan skrev:Det finns 72 reggade medlemmar från Halmstad på SH... Undrar vem som är mest aktivOch vilka som kör mest?
![]()
fluppen skrev:72 ???????????????????????????????????????????????????????? finns det så många hojar i halmstad över huvudtaget ??????
Jo..jag vet två som e ganska aktiva![]()


Muggen skrev:skall samlas en del på göta 15.00 på lördag. vettefan va som händere men de kan bli kul![]()

Napoleon skrev:Någon som är sugen på en kvällstur imorron med mig & Red Ninja, GP kl. 18.00 ?![]()
/n

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |