Skorpan skrev:jag ska
12.00 på GP![]()
Hinner inte få ihop 2 hjulingen under helgen,
/n
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skorpan skrev:jag ska
12.00 på GP![]()
hinner du få ihop den till nästa helg då tror du??Napoleon skrev:Hinner inte få ihop 2 hjulingen under helgen,väntar fortfarande på tanken och färmre bromsok som e på lackering.
![]()
/n
Skorpan skrev:hinner du få ihop den till nästa helg då tror du??
shit va' tid allt tar. Om jag får tanken & bromsoken och bakdäcket (som jag beställde förra veckan) under veckan så tror jag att det blir åka av, många om...fogerty skrev:tjolahopp, får väl ta å lyfta tråden lite innan den går i glömska. Nå napoleon får vi se dig på vägarna snart
![]()
Jag sökte lackeraren som fortfarande har min tank & främre broms-oken, om han är klar skall det bli åka till helgen. Imorron hämtar jag bakfälgen och ev. åker jag upp imorron kväll och fixar bakhjulet & bakre bromssystem.
vill så gärna ut & åka med er gubbar
Napoleon skrev:Vilken mekkarkvällshit va' tid allt tar. Om jag får tanken & bromsoken och bakdäcket (som jag beställde förra veckan) under veckan så tror jag att det blir åka av, många om...
Mitt största problem är att jag har så in i h@£@te mycket annat på veckorna just nu![]()
![]()
![]()
Återkommer nåt hojjen e klar![]()
/n

Skorpan skrev:sol imon,åka nån??
mha en vanlig plastdunk på luftburken.
PacMan skrev:Hur ligger det till egentligen? Är det tur från GP lördagar kl 12 om inget annat sägs? Har ännu inte vart med på någon tur med SH, så jag har inte så bra koll. Var med på Jörgens onsdagstur en gång, men höll på att somna hela vägen!![]()
Skorpan skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
brukar vara 12 på lör-söndag om det inte är skitväder
ikväll e jag+några till på GP 18.00-kom dit![]()
PacMan skrev:Passar tyvärr inte så bra idag, men jag ska se om jag kan dyka upp imorn om det inte blir förhinder.
Inte kör väl ni om folk?fogerty skrev:Pacman körde du möjligtvis gamla vägen mellan landvetter mölnlycke i onsdags? Isåfall blev du omkörd av mig och underdog![]()
![]()
fogerty skrev:Pacman körde du möjligtvis gamla vägen mellan landvetter mölnlycke i onsdags? Isåfall blev du omkörd av mig och underdog![]()
![]()
PacMan skrev:Hehe, jodå det var jag det.
Tänkte försöka hänga på er först men jag fegade ur.....
![]()
Tänkte i alla fall att "det dar var nog SH-folk", och mycket riktigt!![]()
jag ska nog hitta dej jag oxåPacMan skrev:Hehe, jodå det var jag det.
Tänkte försöka hänga på er först men jag fegade ur.....
![]()
Tänkte i alla fall att "det dar var nog SH-folk", och mycket riktigt!![]()
UnderDOG skrev:PacMan: Snyggt ställ
Jag körde visst om dig lite tajt, hoppas att det inte ställde till besvär.
Som Foggy sa, du får hänga på nån da!
//A.
47§ Den som kör om skall lämna ett betryggandeavstånd i sidled mellan sitt fordon och fordon som han kör om.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |