Göteborg

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Skorpan skrev:
ja Focus,nu såg du allt vad vi var för OUTLAWS (jag & onewheeler) :lol :lol :lol

Jodå. Man tackar och bugar för lektionen. :Bugar

Förhoppningsvis skall jag kanske hänga med lite bättre så småningom. :D

Har föresten aldrig sett så många MC-poliser på samma gång som vi hade som sällskap idag. Det var väl sammanlagt 7 st på hoj samt en på fyra hjul? Blev lite skraj när dom första två dök upp....

Vill bara passa på att tacka alla som var med på 18:00 turen från GP för en god tur.
Hoppas att du SZR-killen inte fick några större psykiska men av din Nära Döden upplevelse.
Raceade med en Lotus Elise påvägen hem, det var skojt, jag tror att det blev oavgjort.
:Bugar vägen som går till Horred :Bugar

//Anders.

Hade inte du bytt dem?
Hmmz, undrar hur länge mina håller.

Hållundan: Ingen ordning på bremsen? Nein?

//A.

UnderDOG skrev:
Hade inte du bytt dem?
Hmmz, undrar hur länge mina håller.

Hållundan: Ingen ordning på bremsen? Nein?

//A.
Nej ignen ordning på den jävla kukabromsen... Har inga prylar att byta ut den... Inte fått nårra slangar, det dröjer...

:(

Åker hem till Götet idag tror jag. Nån som är sugen på att låna ut en riktig hoj till mig, eller laga min?

hållundan skrev:
Nej ignen ordning på den jävla kukabromsen... Har inga prylar att byta ut den... Inte fått nårra slangar, det dröjer...

Åker hem till Götet idag tror jag. Nån som är sugen på att låna ut en riktig hoj till mig, eller laga min?

ring mej när du ser detta, VIKTIGT!!!!

Skorpan skrev:

Jag har ett svagt minne av någon som dök upp på Götaplatsen i b*l häromsistens när vi andra skulle ut och åka eftersom att hojen inte var i ordning. :7peta

Last edited:
DumDum skrev:
Jag har ett svagt minne av någon som dök upp på Götaplatsen i b*l häromsistens när vi andra skulle ut och åka eftersom att hojen inte var i ordning. :7peta

Jo men det var ju ingen bil som helst heller, den har en gång i tiden tillhört den store vackre underbara mannen fogerty :yoparty :lol

DumDum skrev:
den funkar iaf :hihi :)

fogerty skrev:
Jo men det var ju ingen bil som helst heller, den har en gång i tiden tillhört den store vackre underbara mannen fogerty :yoparty :lol
var väl tur att den bytte ägare så den slipper massa onödiga stolpar :rolleyes: :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma