Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Herregud, Jag käkade Sushi igårkväll och idag till lunch, så självklart kan vi käka Sushi i helgen också.
Ska du med till Trollhättan? Plats i Bil finns på lördag..

//A.
 
Therudeboy skrev:
Det är väl du och burre som är sig sånna förståsigpåare här på sh :lol
No offense mot nån, men blanda inte i mig i vårt förhållande :rolleyes:

jag är bara gay på sköj. Skepp å gay, mycket på sköj. Så att säga...

Eller nåt =)

:hej :krama
 
UnderDOG skrev:
Herregud, Jag käkade Sushi igårkväll och idag till lunch, så självklart kan vi käka Sushi i helgen också.
Ska du med till Trollhättan? Plats i Bil finns på lördag..

//A.
Bil är för veklingar...
 
fogerty skrev:
Låter bra, blir det cromad tank lr? Då ska jag spegla mig :tummenupp

Ähhh shit, lessen & göra dig besviken men den blir mattsvart :4skrika Det va' sånt jobb att få bort all färg och skumm på baksidan av tanken & Kromnisse sa' att tanken måste va' soppe-ren från färg etc, själv trodde jag det räckte att det va' rent där kromet skulle fästa :mad:

/n
 
Last edited:
Skorpan skrev:
AAAHHHHHHH äntligen!!!
säg till om du behöver hjälp med nåt,det är bara till o ringa :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Tack Skorpan, jag tror jag fixar det, annars slår jag en pling :tummenupp

Ska upp imorron & sätta på sving, fotfästen, etc.

/n
 
Napoleon skrev:
Tack Skorpan, jag tror jag fixar det, annars slår jag en pling :tummenupp

Ska upp imorron & sätta på sving, fotfästen, etc.

/n
slå en signal så kan jag hålla dej sällskap så kan vi tjöta lite :tummenupp
 
Skorpan skrev:
sorry,har inte varit hemma o såg det här sent
kommer fler dagar...

Klart det kommer fler dagar! :tummenupp

Det vad ju nästan tur att du inte kom dit, fick ju dom tre sucktande brudarna för mig själv. :Bugar :Bugar :Bugar :squid
 
hållundan skrev:
No offense mot nån, men blanda inte i mig i vårt förhållande :rolleyes:

jag är bara gay på sköj. Skepp å gay, mycket på sköj. Så att säga...

Eller nåt =)

:hej :krama



Jag älskar dig också :kiss :lol
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top