DumDum skrev:Tjaa, 20 kanske? min hoj behöver ju skruvas ihop efter varje gång jag e ute med den så det tar lite tid.![]()
Hehe men det är skoj att meka, kanske inte jämnt oifs, nåja vi får ta en tur tillsammans snart, lite krokväg skulle inte sitta fel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DumDum skrev:Tjaa, 20 kanske? min hoj behöver ju skruvas ihop efter varje gång jag e ute med den så det tar lite tid.![]()

så lite??fogerty skrev:Hehe hur många mil har du avverkat denna säsongen DumDum![]()
Jag är nog uppe i hundra snart iallafall![]()
![]()
är det pissväder så får man underhålla hojenfogerty skrev:Fan va det blåser idag, annars hade man tagit sig en tur, nåja undra hur mycket man hinner köra nu när man ska börja jobba heltid![]()
hmmmm jobbigt värre![]()

Skorpan skrev:är det pissväder så får man underhålla hojen
nu har jag bytt bägge packboxarna i gafflarna,fixat kopplingen,lite blinkers,tvättat o vaxat besten o lite smått o gott
nu jävlar ska det åkas imon (bara det inte regnar)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blir nog mer än så hehe,ska ta igen mina 2 år som jag har missatBlondie skrev:Fan gubben ska du fortsätta så här kommer du att åka 4-5000mil i år
Skorpan skrev:så lite??![]()
![]()
fogerty skrev:Hehe men det är skoj att meka, kanske inte jämnt oifs, nåja vi får ta en tur tillsammans snart, lite krokväg skulle inte sitta fel![]()
Skorpan skrev:är det pissväder så får man ....fixat kopplingen,lite blinkers,tvättat o vaxat besten o lite smått o gott....

skulle du inte sätta dit strypbrickor i helgen??hållundan skrev:Det är bara att komma å fortsätta med NÄSTA hoj...
Hmm, ställer nog min i förrådet denna vekca tror jag. Känner inte för att åka i 4 plusgrader å blött ner till Halmstad idag... fy 17...
![]()

undrar jag oxåTony Tiger skrev:!!!VAD ÄR DET FÖR KASS VÄDER!!!![]()

Skorpan skrev:undrar jag oxå
på måndag ser det ljusare ut,ska nån åka??![]()
![]()
![]()
har redan pratat med han däruppe o övertalat hanDumDum skrev:Vi får väl ta och fixa en namninsamling om att vi vill ha mer sol och mindre regn som vi skickar till pohlman.
1. Peter Kjörnsberg.

DumDum skrev:Där ser du hur det går när man gör en massa onödiga saker som att jobba istället för att skruva, då har man ingen hoj när våren kommer.
![]()
Ska hållundan skrev:Hahaha, det låter inte dumt det där du... Fan, verkar som om du har världens projekt på G ju. Såg en liten glimt av det nån gång, men fattade nog inte att det var så mycket att göra med hojen.
Hmm, i Fredags? Du menar inte i Torsdags? Vi åkte 5 stycken förbi Volvo i Torslanda för att åka till Arken å öva bakhjul. Det gjorde vi ett tag, till pållisen kom.
Aja, så är det. Gött att åka, fast nu är vädret INTE ogay. Blä blä.
![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |