DumDum skrev:Tjaa, 20 kanske? min hoj behöver ju skruvas ihop efter varje gång jag e ute med den så det tar lite tid.![]()
Hehe men det är skoj att meka, kanske inte jämnt oifs, nåja vi får ta en tur tillsammans snart, lite krokväg skulle inte sitta fel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DumDum skrev:Tjaa, 20 kanske? min hoj behöver ju skruvas ihop efter varje gång jag e ute med den så det tar lite tid.![]()

så lite??fogerty skrev:Hehe hur många mil har du avverkat denna säsongen DumDum![]()
Jag är nog uppe i hundra snart iallafall![]()
![]()
är det pissväder så får man underhålla hojenfogerty skrev:Fan va det blåser idag, annars hade man tagit sig en tur, nåja undra hur mycket man hinner köra nu när man ska börja jobba heltid![]()
hmmmm jobbigt värre![]()

Skorpan skrev:är det pissväder så får man underhålla hojen
nu har jag bytt bägge packboxarna i gafflarna,fixat kopplingen,lite blinkers,tvättat o vaxat besten o lite smått o gott
nu jävlar ska det åkas imon (bara det inte regnar)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blir nog mer än så hehe,ska ta igen mina 2 år som jag har missatBlondie skrev:Fan gubben ska du fortsätta så här kommer du att åka 4-5000mil i år
Skorpan skrev:så lite??![]()
![]()
fogerty skrev:Hehe men det är skoj att meka, kanske inte jämnt oifs, nåja vi får ta en tur tillsammans snart, lite krokväg skulle inte sitta fel![]()
Skorpan skrev:är det pissväder så får man ....fixat kopplingen,lite blinkers,tvättat o vaxat besten o lite smått o gott....

skulle du inte sätta dit strypbrickor i helgen??hållundan skrev:Det är bara att komma å fortsätta med NÄSTA hoj...
Hmm, ställer nog min i förrådet denna vekca tror jag. Känner inte för att åka i 4 plusgrader å blött ner till Halmstad idag... fy 17...
![]()

undrar jag oxåTony Tiger skrev:!!!VAD ÄR DET FÖR KASS VÄDER!!!![]()

Skorpan skrev:undrar jag oxå
på måndag ser det ljusare ut,ska nån åka??![]()
![]()
![]()
har redan pratat med han däruppe o övertalat hanDumDum skrev:Vi får väl ta och fixa en namninsamling om att vi vill ha mer sol och mindre regn som vi skickar till pohlman.
1. Peter Kjörnsberg.

DumDum skrev:Där ser du hur det går när man gör en massa onödiga saker som att jobba istället för att skruva, då har man ingen hoj när våren kommer.
![]()
Ska hållundan skrev:Hahaha, det låter inte dumt det där du... Fan, verkar som om du har världens projekt på G ju. Såg en liten glimt av det nån gång, men fattade nog inte att det var så mycket att göra med hojen.
Hmm, i Fredags? Du menar inte i Torsdags? Vi åkte 5 stycken förbi Volvo i Torslanda för att åka till Arken å öva bakhjul. Det gjorde vi ett tag, till pållisen kom.
Aja, så är det. Gött att åka, fast nu är vädret INTE ogay. Blä blä.
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |