Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Samuel skrev:
Vilken spammertråd! Onödigaste tråden på länge och jag ser två nyckelpersoner: radarparet Skorpan och Hållundan/Sonny och Tubbs/Sonny och Cher om man så vill :arsele Nä, gör nåt nyttigt och putsa era hojar till helgen istället och dra med foggen den här gången. Ses på GP... :banana
HAHAHA, du har så rätt så. Tackar tackar :bow

Ja föffan, GP it is...!!!
 
Samuel skrev:
Vilken spammertråd! Onödigaste tråden på länge och jag ser två nyckelpersoner: radarparet Skorpan och Hållundan/Sonny och Tubbs/Sonny och Cher om man så vill :arsele Nä, gör nåt nyttigt och putsa era hojar till helgen istället och dra med foggen den här gången. Ses på GP... :banana
AAHHHH kan inte slita mej - måste följa fotspåren..... :brynad :crash
jag kan köra både lördag o söndag,ska vi säga 13.00 bägge dagarna?? :öl :squid
 
Skorpan skrev:
AAHHHH kan inte slita mej - måste följa fotspåren..... :brynad :crash
jag kan köra både lördag o söndag,ska vi säga 13.00 bägge dagarna?? :öl :squid
Hehehehe, jeflar va du bokar upp dig nu =)

Jag ska se vad vädret blir, men visst, jag är fan på... PÅ fredag oxå =)

Får man någe temp i däcken nu skorppppan eller???

:spammer

:banana
 
hållundan skrev:
Hehehehe, jeflar va du bokar upp dig nu =)

Jag ska se vad vädret blir, men visst, jag är fan på... PÅ fredag oxå =)

Får man någe temp i däcken nu skorppppan eller???

:spammer

:banana
nope o det e lurigt med vägen,fuktiga fläckar o massa grus nu så ta det lugnt i kurvor :hihi
slanga kan man iaf :rock :rock :rock
 
Jag ska strax ut och köra ner en hoj till halmstad. 10- på mätaren så man lär va frösen när man kommer ner.
 
våran mätare är i skuggan och visar just nu 7- så det sjunker, ger det en timme till sen drar jag på mig termobrallerna och börjar åka.
 
I Hstad, på rivieran äre varmt å gött såhär års... Uppe i norr i Götet äre kallt... Å snö...

Men men...

HOJEN MIN STÅR UTE Å FRYSER INATT =(
 
hållundan skrev:
I Hstad, på rivieran äre varmt å gött såhär års... Uppe i norr i Götet äre kallt... Å snö...

Men men...

HOJEN MIN STÅR UTE Å FRYSER INATT =(



Det var då inte varm i halmstad igår förmiddag det vill jag lova, men skoj var det :)
 
Hohohoho har aldrig jobbat så fort som idag, sitter här hemma å värmer mig med en kopp choklad nu, se yaaa at the goteplace :tummenupp
 
Tack för trevlig åkning idag gubbs...

Det va gött att rasta aset lite...

Trevligt med celebert besök från sthlm, Freppa.

Jävla gay att man ska missa larmet, när folk står å kollar på. Nåväl. Imorrn kan jag inte åka mä er pojkar, dom ringde från jobbet, ska in å jobba lite extra... Så jag kan pynta min försäkring...

:banana
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top