HanneZ
Guest
sjunker de om det går från -10 till -7?Therudeboy skrev:våran mätare är i skuggan och visar just nu 7- så det sjunker, ger det en timme till sen drar jag på mig termobrallerna och börjar åka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sjunker de om det går från -10 till -7?Therudeboy skrev:våran mätare är i skuggan och visar just nu 7- så det sjunker, ger det en timme till sen drar jag på mig termobrallerna och börjar åka.
fluppen skrev:Va va det som var så skoj![]()

yezzzzzzzzz,som faaaaaaaaanDumDum skrev:Skulle ni köra imorgon söndag också? Jag kan inte vara med och åka för min hoj ligger sönderplockad men jag har en ny fin glugg till kameran som vore kul att få testa.
Samling 13.00 GP?
Skorpan skrev:yezzzzzzzzz,som faaaaaaaaan![]()
![]()
![]()

jag?? posör?? ääääääähhhhhhh hahahahahhaDumDum skrev:Kul. Jag ska försöka slita mig från skruvandet (vill ju köra jag me ju!) och traska ner till gp i lagom tid. Så får ni leva ut era små posörfetisher.![]()
Skorpan skrev:jag?? posör?? ääääääähhhhhhh hahahahahha
jag kör ju åtminstone,inte alla som gör eller hur fogggggerttttyyyyy hihihi![]()
Samuel skrev:Nu ska du inte tro att DU äger vägarna, smulan...jag menar skorpan. Imorson är det upp till bevis! Vi ses på GP kl 14.00.....
. Förresten var det inte 13.00??jo det e 13.00 som gäller men Samuel kanske skulle bli lite sen så vi får väl åka förbi runt 14.00 oxåfogerty skrev:Helt rätt Samuel, skorpan e grym. Förresten var det inte 13.00??
fogerty skrev:Nästa helg är det premiär med wcx, då kan du hänga med om du inte ska till SM då förstås

Focus skrev:Det är SM i Kalmar som gäller! Du skall inte med som joker i leken?![]()
Men när det är klart så börjar säsongen på allvar.![]()
varför kom du inte bort till GP för??Focus skrev:Premiär för mig idag!![]()
![]()
![]()
Wiiiihhaaaaa!!!!!!!!!

Skorpan skrev:varför kom du inte bort till GP för??![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |