Göteborg

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
hållundan skrev:
OM jg vågar komma??? Det var det fräckaste...

nä, pisk blir det då, utan mankemang.... Jag vanna alla mina pinigsmatcher i fredags oxå, förutom mot foggery...... han spelar feg-defensiv....

Näör va det du skulle in skorpan??? Onsdag???

/h
yepp,onsdag morgon ska dom sprätta upp tassen på mej :(

Skorpan skrev:
yepp,onsdag morgon ska dom sprätta upp tassen på mej :(

Har hört rykten om att personalen gjorde en omprioritering och fick annat att göra :tungan :hihi

Ps: var du hungrig när du kom hem :huvet :lol

// Fogerty

var hos läkaren i måndasg o kollade vad den jävkla natzi läkaren i sthlm hade gjort med min fot.................fel fel fel..................måste operera igen om det skall bli bra

FAN OCKSÅ !!!!!!!!!!

fogerty skrev:
Har hört rykten om att personalen gjorde en omprioritering och fick annat att göra :tungan :hihi

Ps: var du hungrig när du kom hem :huvet :lol

// Fogerty
hungrig?? hehe,det var bara förnamnet det :fakta
:4skrika MAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!

Helsike... Varför har jag missat den här tråden??? :kocko :(
Men 125:åkare kanske är för små för att få köra cart..?? :D

HA DE GÔTT

Ludde skrev:
Helsike... Varför har jag missat den här tråden??? :kocko :(
Men 125:åkare kanske är för små för att få köra cart..?? :D

HA DE GÔTT

Nädå, bara du är över 1.40 cm :hihi . Klart du är välkommen att köra. Nu blir det nog inget förrän i februari iofs. Ha det...

fogerty skrev:
Nädå, bara du är över 1.40 cm :hihi . Klart du är välkommen att köra. Nu blir det nog inget förrän i februari iofs. Ha det...

haha, Jo, den gränsen klarar nog tom jag...=) Men jag får kolla här lite ibland då.. Hade vart gött å träffa lite hojfolk igen... Var ju ett tag sen man träffade hållis å gubbarna...

HA DE GÔTT

fogerty skrev:

haha, bara man inte är bakfull som en kastrull så kan man köra :rolleyes:

Ludde skrev:
haha, Jo, den gränsen klarar nog tom jag...=) Men jag får kolla här lite ibland då.. Hade vart gött å träffa lite hojfolk igen... Var ju ett tag sen man träffade hållis å gubbarna...

HA DE GÔTT

ja det var fan längesen.... serrsjanten har jag inte hört av mer än "godjul-sms".... Hmm, jag var inte med å körde gokarten när den gick av stapeln faktiskt.... var på tok för bakfull för det =( Borde inte drökkkkit så jefla mycket dagen innan... :huvet Så jag är ruskans sugen på nästa gång det ska köras...

:hej

hållundan skrev:
ja det var fan längesen.... serrsjanten har jag inte hört av mer än "godjul-sms".... Hmm, jag var inte med å körde gokarten när den gick av stapeln faktiskt.... var på tok för bakfull för det =( Borde inte drökkkkit så jefla mycket dagen innan... :huvet Så jag är ruskans sugen på nästa gång det ska köras...

Japp, längesen... Snackar med honom på MSN ibland, men inget större... Läste att du söp bort gokarten...=).. Men nästan gång ska jag också försöka delta då... Körde ni i majorna eller? Nästan mer rally än gokart där, om dom inte har fixat banan... :)

HA DE GÔTT

Ludde skrev:
Japp, längesen... Snackar med honom på MSN ibland, men inget större... Läste att du söp bort gokarten...=).. Men nästan gång ska jag också försöka delta då... Körde ni i majorna eller? Nästan mer rally än gokart där, om dom inte har fixat banan... :)

HA DE GÔTT
haha, jo det är inge vidare det där..... med baklfylla.... ska sluta med det snart.... hmm, nä serrsjanten han lyser med sin frånvaro..... nåväl....

jo det var i majorna dom körde.... vet itne hur banan är där nu..... fogerty vet säkert =)

hållundan skrev:
haha, jo det är inge vidare det där..... med baklfylla.... ska sluta med det snart.... hmm, nä serrsjanten han lyser med sin frånvaro..... nåväl....

jo det var i majorna dom körde.... vet itne hur banan är där nu..... fogerty vet säkert =)

Nädu, jag försöker också sluta med det där löjliga att vara bakfull... Är ju inte kul alls...:(
När jag var i Majorna sist så var det sviiinhalt iallafall... Men lika roligt för det...
Näpp, nu ska jag ut i garaget och bygga lite på den lille... :yoparty

HA DE GÔTT

vi kan väl köra i början på februari så lovar jag att jag ska göra mitt bästa för att ni ska åka på SMISK!!! :hihi
:banana :banana :banana

Skorpan skrev:
vi kan väl köra i början på februari så lovar jag att jag ska göra mitt bästa för att ni ska åka på SMISK!!! :hihi
:banana :banana :banana

Japp, det gör vi!! Då ska jag göra mitt bästa för att vi inte ska åka på smisk... :tungan

HA DE GÔTT

Ludde skrev:
Japp, det gör vi!! Då ska jag göra mitt bästa för att vi inte ska åka på smisk... :tungan

HA DE GÔTT
ett förslag:
samlar vi ihop 8st som ska köra så hyr vi banan för oss själva 30min (10min träning,10min kval,10min tävling) med kort och medaljutdelning
vilka är intresserade??
vore kul som faaaan :banana :banana :banana

Skorpan skrev:
ett förslag:
samlar vi ihop 8st som ska köra så hyr vi banan för oss själva 30min (10min träning,10min kval,10min tävling) med kort och medaljutdelning
vilka är intresserade??

:fakta....ja e på....va kan det kosta??? Jag lägger inte mer än 13 dinarer...

Skorpan skrev:
ett förslag:
vilka är intresserade??

Jag är på som aldrig förr... bara det inte blir mellan 24 och 31:e januari... Då är jag antagligen i Frankrike.... :gnissla :D

HA DE GÔTT

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...