Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Miss_Orchidee skrev:
Gör du inte annat än vurpar....:Roll Eyes
Jag har inte vupat på 8 år. Nu har jag klotat två gånger på ett par månader och det är inte för att jag har börjat köra hårdare då jag har laddat ganska bra under alla 12 år jag har kört hoj.

Misstänker kraftigt att det är bakdäcket som inte håller måttet då bägge vurporna beror på att bakdäcket har släppt.

Ps. Det är inte lätt att få en läkartid här i stan. Ds.
 
Mookie skrev:
Jag har inte vupat på 8 år. Nu har jag klotat två gånger på ett par månader och det är inte för att jag har börjat köra hårdare då jag har laddat ganska bra under alla 12 år jag har kört hoj.

Misstänker kraftigt att det är bakdäcket som inte håller måttet då bägge vurporna beror på att bakdäcket har släppt.
inget emot dej nu mookie men jag har sagt det innan o säger det igen - däck ska man inte kompromissa med,jag väljer det mjuka säkra före det hårdare osäkra=det är en billig livförsäkring
 
Skorpan skrev:
inget emot dej nu mookie men jag har sagt det innan o säger det igen - däck ska man inte kompromissa med,jag väljer det mjuka säkra före det hårdare osäkra=det är en billig livförsäkring


Smart!
 
Dr Jones, Dr Jones, calling Dr Jones, dr Jones, dr Jones. Wake up now!



Kryckor fick jag men några mer piller ville han inte fixa. :gnissla
Undrar egentligen trött Dr Swabadi Jones måste vara på Aquas brottarhit från ett par år tillbaka.
 
Aj, aj..

Gott att höra att det inte gick värre för dig. Med min egen vurpa (4/9) i färskt minne så tror jag att jag vet ungefär hur ont du har. Tror att jag har några värktabletter kvar, får kolla upp det när jag kommer hem från jobbet. PM:ar isf.

Upp med morrhåren så länge.. det blir snart bättre! :pannkyss

//Barbs
 
Mookie skrev:
Dr Jones, Dr Jones, calling Dr Jones, dr Jones, dr Jones. Wake up now!



Kryckor fick jag men några mer piller ville han inte fixa. :gnissla
Undrar egentligen trött Dr Swabadi Jones måste vara på Aquas brottarhit från ett par år tillbaka.
Rastlös eller?? :D

Hur går det med smärtorna.. och hur stor är foten?
 
sharpedge skrev:
Rastlös eller?? :D


Hur går det med smärtorna.. och hur stor är foten?

Extremt rastlös, har i alla fall kryckat ut till turken och köpt en kebab för att försöka få i gång kroppen.

Det gör inte sådär jätteont så att jag skulle vilja tugga av mig foten men visst känns det att jag lever. :)
 
Skrutten skrev:
Gott att höra att det inte gick värre för dig. Med min egen vurpa (4/9) i färskt minne så tror jag att jag vet ungefär hur ont du har. Tror att jag har några värktabletter kvar, får kolla upp det när jag kommer hem från jobbet. PM:ar isf.

Upp med morrhåren så länge.. det blir snart bättre! :pannkyss

//Barbs

Är inte du en ängel då?! Tack för erbjudandet men det går nog ändå.

Är det du som fräser runt tillsammans med killen på en glidare?

Jag har missat att du var i backen, vad hände?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top