Långa farbron
Yster tokfrans
Då ingen annan upplyst den stackars ynglingen om det
Ha inte full fräs på plattan hela tiden låt den komma upp i värme(så det börjar fräsa och steka) sänk då lite så att det inte bränner för dig,skulle det göra det ändå ......så säg då bara att du rostar saker.
Andra tips, Att laga mat är som att köra hoj...balans och finess inte för mycket och inte för lite...lagom.
Vräk inte i grejer, ta lite och smaka ,du kan ju alltid ta mer.
Mat är konst.......och jag är konstig
Ha inte full fräs på plattan hela tiden låt den komma upp i värme(så det börjar fräsa och steka) sänk då lite så att det inte bränner för dig,skulle det göra det ändå ......så säg då bara att du rostar saker.

Andra tips, Att laga mat är som att köra hoj...balans och finess inte för mycket och inte för lite...lagom.
Vräk inte i grejer, ta lite och smaka ,du kan ju alltid ta mer.
Mat är konst.......och jag är konstig
Last edited:




Dvs vad som hända skall om han lyckas med tacosarna och donnan tycker det är värt att stanna för lite mys i TV-soffan...

