Jullä
...
ja som rubriken löd, spelar det någon roll om jag servar hojen själv?
hojen som det gäller är en ninja zx9r -98.
ja vet, den är inte pyr ny men när den införskaffades av mej till denna sommar så var den i mkt fint skick tycker jag, 1 ägare, fullstämplad s-bok, alla papper på service, bytta delar (glykol, belägg, stift, gaffel packningar, drivpaket, däck byte etc.), alla bes papper etc.
är det dumt av mej att börja serva den själv nu..?
ja tänkte att den börjar bli med åren så är det värt dom exta pengarna att lämna ifrån sej den på service för att ev behålla ngt extra värde om jag skulle sälja den om nått år el 2 i lika fint skick?
ja tänkte ju göra mellanservice själv nu.
vet vissa som har köpt olja själv i "storpack" etc. och lämnat in hojen sin för bytet att få stämpeln men spara pengar..?
hojen som det gäller är en ninja zx9r -98.
ja vet, den är inte pyr ny men när den införskaffades av mej till denna sommar så var den i mkt fint skick tycker jag, 1 ägare, fullstämplad s-bok, alla papper på service, bytta delar (glykol, belägg, stift, gaffel packningar, drivpaket, däck byte etc.), alla bes papper etc.
är det dumt av mej att börja serva den själv nu..?
ja tänkte att den börjar bli med åren så är det värt dom exta pengarna att lämna ifrån sej den på service för att ev behålla ngt extra värde om jag skulle sälja den om nått år el 2 i lika fint skick?
ja tänkte ju göra mellanservice själv nu.
vet vissa som har köpt olja själv i "storpack" etc. och lämnat in hojen sin för bytet att få stämpeln men spara pengar..?