Göra om baken på en r1 -04 -05?

Nja, min bror jobbar i USA så han fixar hem till mig. Bra som fan
 
Tycker detta verkar vara den bästa lösningen, har ett sånt själv,plats för t.o.m skyltbelysning och blinkers,man kan åka helt lagligt samtidigt som det är skitsnyggt! finns att köpa på s-racing :yoparty
 

Bifogat

  • R104_PBst.jpg
    R104_PBst.jpg
    32.7 KB · Visningar: 183
Chirre skrev:
Njaä, det ska väl gå
Prova så här då..
http://www.tobefast.com/

En dålig bild, men så här ser min bak ut:

Men grymt snyggt Yoshi system! Nöjd med det? Säljaren försöker lura på mig ett gpr, ca 2000kr billigare men jag vet e´fan när man köper en hoj för 128laxar så spelar ju inte det så stor roll... iof e det rostfritt Yoshi och titan gpr..
 
Jodå, nöjd som fan med det.

Nej, snåla inte nu vid nyköpet. Ta så mycket utrustning du kan nu när du kan få bra rabatt vi nyköpet.
Allt blir så himla dyrt annars att köpa i efterhand sen.
 
wesslan78 skrev:
Men grymt snyggt Yoshi system! Nöjd med det? Säljaren försöker lura på mig ett gpr, ca 2000kr billigare men jag vet e´fan när man köper en hoj för 128laxar så spelar ju inte det så stor roll... iof e det rostfritt Yoshi och titan gpr..
Jag har haft båda systemen tycker dock att det är kul med ett nytt bakparti
 

Bifogat

  • PICT3479ny.JPG
    PICT3479ny.JPG
    80.9 KB · Visningar: 130
  • 34800.jpg
    34800.jpg
    71.8 KB · Visningar: 172
Har inget med bakdelar att göra men....


Skulle kunna tänka mig dessa: Finns i nat. al, guld, blå, röd, svart och titan.
Beställde från en svensk sida med det gick åt skogen tydligen. Tar dem nog direkt från Italien.

Från Italien. Rosmoto.
 

Bifogat

  • R1p.jpg
    R1p.jpg
    49.2 KB · Visningar: 88
wesslan78 skrev:
Vilket tycker du bäst om då?
Nu har jag beställt ett yoshi iallafall, hämtar hojjen imorgon :banana, så det finns lite tid att ändra sig än..
Du har köpt ett mycket bra system, jag hade halv system alltså utan katalysator.
Då låter det jävligt grymt.
Ska du köra på bana ska du nog välja ett annat system.
GPR systemet sitter på 06an har bara provat i garaget men det ger ett mer dovt ljud.
 
http://www.1tail.com/sa/p/Honda_CBR600RR_(03-04)_Undertail_Slip-on_Kit_(S_Bend_Canister_Undertail_Hardware).htm

daaamn, det här tycker jag var rätt fräsigt :)
 
micke70 skrev:
Du har köpt ett mycket bra system, jag hade halv system alltså utan katalysator.
Då låter det jävligt grymt.
Ska du köra på bana ska du nog välja ett annat system.
GPR systemet sitter på 06an har bara provat i garaget men det ger ett mer dovt ljud.

Frågade dom om det men det verkade inte som det fanns till yoshi men till gpr fanns det, innebär det mappning/powercommander när man kopplar ur katten?
 
wesslan78 skrev:
Frågade dom om det men det verkade inte som det fanns till yoshi men till gpr fanns det, innebär det mappning/powercommander när man kopplar ur katten?
Jag köpte gpr delen som ersätter katalysatorn, det fungerar utmärkt.
Jag har powercomander vet inte hur det blir utan den.
 
micke70 skrev:
Du har köpt ett mycket bra system, jag hade halv system alltså utan katalysator.
Då låter det jävligt grymt.
Ska du köra på bana ska du nog välja ett annat system.
GPR systemet sitter på 06an har bara provat i garaget men det ger ett mer dovt ljud.
Varför annat system för bana? Tycker du att man ska helsystemet för bankörning?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top