Göra om baken på en r1 -04 -05?

R-1000 skrev:
Tycker detta verkar vara den bästa lösningen, har ett sånt själv,plats för t.o.m skyltbelysning och blinkers,man kan åka helt lagligt samtidigt som det är skitsnyggt! finns att köpa på s-racing :yoparty
Jag har oxå skyltbelysning och blinkers. Fast ingen plastbit. Skyltbelysningen syns knappt på bilden.
 

Bifogat

  • 1 120.JPG
    1 120.JPG
    61.1 KB · Visningar: 151
Kul att man fick se lite olika varianter, det gjorde att jag beställde en ny -05a igår. Och jag är sååå nöjd! :D

Hitecfrollo : Du får inte sluta åka gata helt, vi måste ju ta några svängar när snön är borta. :squid

/anders
 
nypan skrev:
Kul att man fick se lite olika varianter, det gjorde att jag beställde en ny -05a igår. Och jag är sååå nöjd! :D

Hitecfrollo : Du får inte sluta åka gata helt, vi måste ju ta några svängar när snön är borta. :squid

/anders
Hehe man kanske får kränga om till skurna däck tejpa på lite lampor mm :)
Eller så får man ha kvar R6:an till gata :)
Ju fler vi blir ju svårare är det ju att hålla sig ifrån gatan :huvet
Det värsta är att grejjerna inte hinns med att utnyttjas fan hinner ju bara ett par mil då och då. (tar ju knappast med grabben på hojjen :hihi )
Bra köp :yoparty
Ha det :tummenupp
 
En lite bättre bild på min rumpa:
 

Bifogat

  • IMG_4737-01-009.jpg
    IMG_4737-01-009.jpg
    141.4 KB · Visningar: 123
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top