Frazze
Kall om handen...
AleX skrev:eller varför inte lyfta på torkarbladet då måste de gå ut o fixa det![]()
HAHAHA! Klockrent!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AleX skrev:eller varför inte lyfta på torkarbladet då måste de gå ut o fixa det![]()

chrilla skrev:Varför står du kvar i fem minuter?![]()
Jo, det har jag väl, blir jävligt irriterad, men vill tro det bästa om folk...![]()
förra veckan...
).. Men en var det inte färdigt... idiot-bruden gör det en tredje gång å då tyckte jag att nu får det fan räcka.. jag körde upp brevid och knackade på förardörren med titanskyddet på bootsen och gjorde en :kocko och sen en
...
... Fan tänkte jag... att man ska va så j-la svag för det andra könet att man helt plötsligt tycker att allt var helt OK 
Mr San skrev:Dom gör ju det faaan med meningen .. .Engång jag tuta o vred lite på handen för att visa om han e inte helt klok .. då spruta han igen :kocko .. då ställde jag mig framför o gjorde värsta burnout o visa fingret .. han bara stog kvar där o fatta nada!!
![]()
! Tyckte det var rätt åt han !!!
Händer då och då men jag upplever inte det som något problem, kanske till bilisternas förtvivlan! Fixar flugorna som du sa.iskalla_killen skrev:Bara hänt mig en gång fast när jag låg bakom en bil på motorväg. Perfekt eftersom flugorna på visiret lossnade mkt lättare![]()
Men bara nån gång sådär så killen på bågen bara ser att man finns.
Sen när killen glider upp jämsides så gäller det ju att se så där lagom söt och ångerfull ut så de inte bryter av backspegeln på bilen. fart freak skrev:På kvällen åka han dit med en burk surströmming och hällde in såsen i luftintagen på bilen - det ska tydligen lukta pyton i bilen för evigt sägs det.![]()

loop skrev:Men vad gjorde det, gubbf**n tittade stumt åt andra hållet...
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|