gör dom det med flit??

chrilla skrev:
Varför står du kvar i fem minuter? :lol

Jo, det har jag väl, blir jävligt irriterad, men vill tro det bästa om folk... :rolleyes:

Jag blev besprutad av en volvo med två fina :tuttar förra veckan...

Först en gång.... riktigt länge höll hon in spaken oxå. :mad: så jag tutade o försökte svänga undan... sen en gång till... då blev jag småtokig svängde undan o gav till ett wråål med rullen (hörs ju bättre en tutan :hihi ).. Men en var det inte färdigt... idiot-bruden gör det en tredje gång å då tyckte jag att nu får det fan räcka.. jag körde upp brevid och knackade på förardörren med titanskyddet på bootsen och gjorde en :kocko och sen en :finger ...

Hon fattade ingeting verkade som... sen såg jag hur passageraren började förklara och att det riktigt gick upp ett ljus för denne blåsta men ack så fina varelse.. Hon förökte säga förlåt o trodde säkert att jag hörde det oxå sen såg hon ut som en ledsen hundvalp :kär ... Fan tänkte jag... att man ska va så j-la svag för det andra könet att man helt plötsligt tycker att allt var helt OK :brinnerup

Mr San skrev:
Dom gör ju det faaan med meningen .. .Engång jag tuta o vred lite på handen för att visa om han e inte helt klok .. då spruta han igen :kocko .. då ställde jag mig framför o gjorde värsta burnout o visa fingret .. han bara stog kvar där o fatta nada :rofl !! :yoparty :yoparty ! Tyckte det var rätt åt han !!!

Hahaha "värsta burnouten". Ja stackarn visste nog inte vad han skulle göra.

iskalla_killen skrev:
Bara hänt mig en gång fast när jag låg bakom en bil på motorväg. Perfekt eftersom flugorna på visiret lossnade mkt lättare :)
Händer då och då men jag upplever inte det som något problem, kanske till bilisternas förtvivlan! Fixar flugorna som du sa.

Nu kommer jag säkert att bli lynchad. Men får väl erkänna att visst är det lite kul att, när man står still vid ett rödljus med en mc lite för nära , peta lite på spaken. ;) Mest bara för att få se reaktionen. :fatta! Men bara nån gång sådär så killen på bågen bara ser att man finns. :lol Sen när killen glider upp jämsides så gäller det ju att se så där lagom söt och ångerfull ut så de inte bryter av backspegeln på bilen. ;)

Jag åker alltid runt med en hydralisk katapult i innerfickan. Sen åker jag snyggt upp bredvid vid ett rödljus, skickar in den under bilen och skjuter iväg biljäveln åt fanders.

Funkar skitbra, dom brukar inte göra om det igen :rolleyes:

//Gadget J

Att montera spik/skruvar i bootsen funkar rätt bra oxå. Får man "sprut i munnen" är det bara att dra en repa på bilens lack. Annars gäller det att inte åka med öppet visir.

En snubbe berättade att han hade skuggat en bil som hade varit oschysst i trafiken och fick reda på vart han bodde. På kvällen åka han dit med en burk surströmming och hällde in såsen i luftintagen på bilen - det ska tydligen lukta pyton i bilen för evigt sägs det. :D

Läste på ett forum i USA där man diskuterade om det var rätt eller ej att åka omkring med kulor (som man kastar på bilar som är dumma) eller andra "hämndaktioner" ... slutkontentan var nog att det skapar mer problem för sig själv och alla andra hojåkare i det långa lopet.

Själv har man ju varit med om bilister som har försökt preja mig av hojen mer än en gång (med flit när jag har kört förbi dom på insidan)... tror vi råkar ut värst i slutändan när det gäller "roadrage" situationer än bilisterna gör.

Kör upp ...

... framför bilen. Stanna och kliv lungt av hojen. Ställ dig framför kylaren på bilen med visiret (ansiktet) riktat rakt in mot vindrutan. Hala ut "slangen" och slå en drill. skulle förvåna mig om du inte fick en reaktion.

Hände mig första gången idag... :4skrika

Det måste bara vara så att vissa ställer in sina munstycken med tanken att spruta på bakomvarande...
Strålen var faan riktad i en perfekt båge och träffade långt bortom där det egentligen e tänkt att träffa... :kocko

Körde upp brevid och glodde med den hårdaste min jag kan... :mad:
Men vad gjorde det, gubbf**n tittade stumt åt andra hållet...
Hade bra lust att :fatta!

Se det roliga i det hela!

Det är bara att föra olyckan vidare när man har en mc-snut bakom sig! :tummenupp
Kanske inte hjälper man själv blir besprutad..
Men det är kul!! :banana

loop skrev:
Men vad gjorde det, gubbf**n tittade stumt åt andra hållet...

Det är nån försvarsmekanism. Råkade ut för en incident i en rondell och använde både tutan och blicken men fick ingen ögonkontakt. En annan gång så körde en dam ut framför mig när jag kom ångande på en större väg och jag såg att passageraren uppmärksammat mig och påpekade det för föraren som slickade diksekanten, men vägrade släppa blicken rakt fram.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025