Gått i sömne? Berätta!

Jag räknar i sömnen. Kommer aldrig fram till någon dirket lösning av probelemen. Men sen när jag vaknat så brukar jag veta precis hur jag ska lösa problem som jag hållt på med dagen innan. Just nu är det väldigt mycket så men så är det tentaperiod vecka 51.

Jag drömmde någonting en gång, kommer inte ihåg vad bara att "jävlar nu måste jag dra!"

Så i sömnen sprang jag upp ur sängen och hoppade ut genom mitt fönster! :kocko
Vaknade ute på gräsmattan! hehe
istället för att gå 10 meter och gå in genom dörren så klättrade jag tillbaks genom fönstret och la mig för att sova igen!

Tänk om jag bott på andra våningen då :jisses

Kan väl bjuda på en liten till eftersom jag har ett hav att ösa ur i detta ämne... :hihi

Sov över hos en kompis som vaknade av att jag satt och "sågade" i sängen.
- Va håller du på med?
- Ja delar båten.
- Vilken båt?
- Bamses båt! (irriterat)
Den gula...
- Jaha,och vart fick du den ifrån då?
- Vi fick ju ärva den, och om du ändå bara ska bråka är det lika bra att vi delar på den! (argt)

Av nån anledning blir jag ofta ganska arg när någon ifrågasätter mig när ja pratar i sömnen, är det någon annan som reagerar likadant? :va

har blitt väckt av min bror i sömnen en gång :)
han väckte mig o sa att vi skulle på jobbet(samma jobb) jag sa åt han o gå o lägga sig(kl var 2:00 på natten) o han sa bara aha ok så gick han o la sig.

sen i lumpen har jag sett sömngångare + att 2 st prata med varandra i sömnen....man upptäckte även att de va kul o prata med nån o i sömnen :)

Jag har pratat i sömnen och gått i sömnen ganska mycket när jag var yngre.
Min lillebror gick i sömnen när han var riktigt liten. Han lyckades låsa upp ytterdörren och gick ut på trappen. Mamma o pappa vaknade då av ljudet och gick ner för att kolla vad som stod på. Dom trodde det var en inbrottstjuv så fort som sjutton låste dom dörren varpå lillebror försöker öppna dörren. Om jag inte minns fel så vaknar han därute på trappen och börjar stortjuta. Mamma o pappa inser då vem det är som står på andra sidan dörren och öppnar fort. Sen dess låser vi både över och underlåset när vi skall sova.

Själv försöker man ju prata med karln när man är sådär riktigt trött och är på gång att somna. Han frågar och man svarar något helt sjukt tillbaka, kan vara något man ligger o tänker på eller nåt helt annat men inte svar på det han frågade.

Cathy skrev:
Kan väl bjuda på en liten till eftersom jag har ett hav att ösa ur i detta ämne... :hihi

Sov över hos en kompis som vaknade av att jag satt och "sågade" i sängen.
- Va håller du på med?
- Ja delar båten.
- Vilken båt?
- Bamses båt! (irriterat)
Den gula...
- Jaha,och vart fick du den ifrån då?
- Vi fick ju ärva den, och om du ändå bara ska bråka är det lika bra att vi delar på den! (argt)

Av nån anledning blir jag ofta ganska arg när någon ifrågasätter mig när ja pratar i sömnen, är det någon annan som reagerar likadant? :va

:D De där hade varit kul att ha på film.

När jag va 18 vaknade jag av min dåvarande kille spelade hockey i rummet brevid.
Han va inte glad när jag avbröt matchen med "grabbarna". :hihi

har tydligen satt mig upp en natt i sängen och tagit tag i tjejen coh ruskat om henne rejält oh gapat en hel til henne på polska...

kommer ursprungligen från polen och kan säga att hon vart riktigt förvånad...

la mig sen ner lungt igen och somna om...

Jag har vuxit ifrån de flesta dumheter jag brukar göra när jag sover (tror jag, det är ingen som säger nåt i alla fall).
Men som liten så gick jag och la mig i en annan killes säng när jag var på kollo och det var lagom jobbigt att vakna upp.
Jag har även traskat in i mammas och pappas garderob och spytt, trodde jag var inne på toaletten. :tomten
Förövrigt så har man varit ute och försökt fånga kräftor med ficklampa innan man blivit brutalt väckt av någon som saknar förståelse för nattliga äventyr.
Tur att man håller sig i sängen på nätterna nu för tiden, det kan skapa så mycket missförstånd annars.

Solan skrev:
Jag har vuxit ifrån de flesta dumheter jag brukar göra när jag sover (tror jag, det är ingen som säger nåt i alla fall).
Men som liten så gick jag och la mig i en annan killes säng när jag var på kollo och det var lagom jobbigt att vakna upp.
Jag har även traskat in i mammas och pappas garderob och spytt, trodde jag var inne på toaletten. :tomten
Förövrigt så har man varit ute och försökt fånga kräftor med ficklampa innan man blivit brutalt väckt av någon som saknar förståelse för nattliga äventyr.
Tur att man håller sig i sängen på nätterna nu för tiden, det kan skapa så mycket missförstånd annars.

Hehe, när jag var liten pissade jag i mormors garderob på ett par tofflor som stod där :hihi (i sömnen :rolleyes: )

När jag va runt 10 år så åkte jag med farsan hela vägen in till stan och tilbax i bil utan att komma ihåg det dagen efter..Jag hade gått upp tagit på mig kläder satt mig i bilen och åkt 7 mil fram å tillbaks fast kom inte ihåg det när jag vakna..ganska bra jobbat va :rolleyes:

Jag brukar på fredags kvällar/nätter vara grymmt trött efter en veckas arbete. Så när jag somnar på fredagkvällen så är jag omöjlig att väcka dom närmaste 3-4h efter att jag somnat. Oftast så svarar jag på tilltal och skämtar om allt. Men minns inget dagen efter.
Igår frågade min sambo mej om jag skulle jobba idag. Jag svarar att det får du fråga killen i den snygga blåa bilens sambo om.....och vem är det frågar hon snällt. Det är ju du, svarar jag
Det roliga är att jag har precis köpt mej en Blå Celica 76a.

gått upp pissnödig efter att man lagt sig på fyllan och pinkat på en speciell blomma (alltid samma blomma av någon anledning, och ja det har hänt flera gånger) varpå flickvännen brukar vakna och tända lampan för att det skvalar i sovrummet. Varpå man vaknar och blir skitförbannad och vrålar något om att släcka lampan, man vill ju liksom vara ifred när man pinkar (även om man inte vet var man är :hihi) . Brukar morgonen därpå passa på att skämmas ordentligt samt skura golvet.
:kocko

Jag har kissat i trappan och i kaminen..
En morgon påstod syrran att jag legat och sjungit temalåten för smurfarna, och jag kunde inte ett ord ur den när jag var vaken.
Morsan vaknade av att jag var på väg ut ur hotellrummet i Turkiet, en natt. Jag skulle ut o pinka.
Sen är jag också duktig på att prata med folk, har lyckats inbilla farsan att jag var ledig från skolan, när jag sen vaknar och inser hur sen jag är ringer jag upp honom på vägen till plugget och han får en fin utskällning för att han inte väckt mig, "men du var ju ledig".. "vem i helvete har sagt det?" :)

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back