"...inte genom att koppla upp den i 40 km på 2ans växel o då e de nåt som inte stämmer..."
40 km/h på 2an???? På en R6a!!!
hahahahaha.. Det ger dig drygt tomgångsvarv ff.. En R6a ger väl styvt DT50-power där nere, den slangar man inte heller med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"...inte genom att koppla upp den i 40 km på 2ans växel o då e de nåt som inte stämmer..."
40 km/h på 2an???? På en R6a!!!
hahahahaha.. Det ger dig drygt tomgångsvarv ff.. En R6a ger väl styvt DT50-power där nere, den slangar man inte heller med!
DT50-power där nere, den slangar man inte heller med!
ha ha du kan inte vara så duktig på de här iallafall, skitsamma glöm att jag fråga förvänta mig hjälp av någon som kan inte att de e fel på tekniken eller nåt annat, glöm de som sagt för min teknk e de inge fel på
ha ha du kan inte vara så duktig på de
här iallafall, skitsamma glöm att jag fråga förvänta mig hjälp av någon som kan
inte att de e fel på tekniken eller nåt annat, glöm de som sagt för min teknk e de
inge fel på
ha ha du kan inte vara så duktig på de här iallafall, skitsamma glöm att jag fråga förvänta mig hjälp av någon som kan inte att de e fel på tekniken eller nåt annat, glöm de som sagt för min teknk e de inge fel på
Tror du varvar för lite.
på denna måste du ha riktigt högt varvtal innan effekten kommer.
Ord!
Fast vadå, 2an i 40 km/h räcker väl, jag är ju bara dryg!?
Ord!
Ord!
åkte för o köpa en r6-06 men hojen gick knappt inte att gasa upp på 1 växeln och inte koppla upp på 2ans växel, o killen sa att han koppla upp den på 1ans växel. för övrigt så va hojen i nyskick nästan, köpte inte den för tycker de verka skumt, någon som vet vad det kan vara för fel??
Sen dess försöker jag bara slanga med frun baraköp en r1 om du ska köra på bakhjulet,saknas en väsentlig sak på en r6,effekt framförallt vridmoment.
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|