tocar
Vem orkar bry sig...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Fjärås
- Hoj
- Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Jag har gjort det, men ett test i Engelska Bike körde man en BMWs1000rr och en Suzuki 1000 på tre olika bränslen,
95oktan
V-power
Bp ultimate 102 (utvecklad för racing och formel 1 enl dom själva)
Bmw är samma hoj som de tidigare mätt till 183 på hjulet, nu i dynon gav den 190, samma dyno. Suzukin gav 162
95oktan= 190,6
V-pwer = 190,5
Bp 102 = 190,6
Suzukin diffade inom 0,8hkr
Har man inte en extrem trimmad maskin, så kan man lufsa runt med 95 oktan
95oktan
V-power
Bp ultimate 102 (utvecklad för racing och formel 1 enl dom själva)
Bmw är samma hoj som de tidigare mätt till 183 på hjulet, nu i dynon gav den 190, samma dyno. Suzukin gav 162
95oktan= 190,6
V-pwer = 190,5
Bp 102 = 190,6
Suzukin diffade inom 0,8hkr
Har man inte en extrem trimmad maskin, så kan man lufsa runt med 95 oktan
