Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Eller Cuba Kohla.Ja. Funkar bäst tillsammans med en kohlsyrad dryck. Gärna Coca Kohla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller Cuba Kohla.Ja. Funkar bäst tillsammans med en kohlsyrad dryck. Gärna Coca Kohla.
För typ 10-15 år sedan så var kassler gott. Numera brukar det mest vara segt som en skosula och totalt smaklöst.
Nej, släng skiten och laga riktig mat i stället.
Sen finns de ju så många sorter dessutom. Tex fattar ja inte det här med rikskassler och förbundskassler, vad är skillnaden liksom?Jag antar att båda har nätbrynjeundertröja underst iaf. Det är ju adelsmärket för en sann kassler.
![]()
Enligt min åsikt går inte kassler att äta dag ett.![]()
Man kan äta det mesta betydligt längre än vad de flesta tror.
Flertalet tecken på om det är ätbart:
Det rör sig inte.
Det luktar inte lik.
Fluglarver förekommer inte i någon större utsträckning.
Hunden äter det fortfarande.
Det håller färgen någorlunda.
Sist men inte minst: Du är hungrig som fan. Är du dessutom full så behöver ingen av ovanstående punkter uppfyllas. Eller om du är student.
Umm. Hunden äter typ allt oavsett ruttet eller inte.
Men katten är dock perfekt medel att prova med, äter den det är det okej, fnyser den och går så gör du bäst att slänga det.
Om du inte vill vara ledig förståss.
¨Ok, om jag skulle gå efter min katt så skulle jag se ut som en liten Somalie. Idag gjorde vi en skitfin rostbiffstek med rödvinssås, hasselback osv men tror du katten var lika energisk som när det serveras spaghetti och köttfärssås? Nej då, så jävla gott var det tydligen inte...
Och att plocka fram en näve med kräftstjärtar är heller ingen höjdare enligt katten, men köpta räkor är ok. Leverpastej och ost= icke.
Lönnebergaskinka= Funkar.
Så jag går fortfarande på om det luktar lik samt rör sig, då undviker jag att förtära det hela.
En kort skräckhistoria:
Hungrig som fan, slänger upp en påse med pyttipanna och några ägg samt lite rödbetor. Steker pytten och knäcker äggen i pannan. MEN ett av äggen var lite konstigt då det rann ut en grönbrun röra som luktade pensionärslik som har legat bortglömt på ett vårdhem under juni-juli.
Behöver jag säga att det tog ca 4-5 år innan jag åt pytt med ägg igen?
Nu är det dock det bästa jag vet igen, mest för att tjejen inte äter det och jag äter det när hon är bortrest.
Ok, om jag skulle gå efter min katt så skulle jag se ut som en liten Somalie. Idag gjorde vi en skitfin rostbiffstek med rödvinssås, hasselback osv men tror du katten var lika energisk som när det serveras spaghetti och köttfärssås? Nej då, så jävla gott var det tydligen inte...
Och att plocka fram en näve med kräftstjärtar är heller ingen höjdare enligt katten, men köpta räkor är ok. Leverpastej och ost= icke.
Lönnebergaskinka= Funkar.
Så jag går fortfarande på om det luktar lik samt rör sig, då undviker jag att förtära det hela.
En kort skräckhistoria:
Hungrig som fan, slänger upp en påse med pyttipanna och några ägg samt lite rödbetor. Steker pytten och knäcker äggen i pannan. MEN ett av äggen var lite konstigt då det rann ut en grönbrun röra som luktade pensionärslik som har legat bortglömt på ett vårdhem under juni-juli.
Behöver jag säga att det tog ca 4-5 år innan jag åt pytt med ägg igen?
Nu är det dock det bästa jag vet igen, mest för att tjejen inte äter det och jag äter det när hon är bortrest.
Pensionär.Därför knäcker man alltid ägg i ett glas först.
Ok, om jag skulle gå efter min katt så skulle jag se ut som en liten Somalie. Idag gjorde vi en skitfin rostbiffstek med rödvinssås, hasselback osv men tror du katten var lika energisk som när det serveras spaghetti och köttfärssås?
Men katten är dock perfekt medel att prova med, äter den det är det okej, fnyser den och går så gör du bäst att slänga det.
Frödinge ostkaka och saftsoppa blev min middag igår efter träning. Allt var färskt och så, men hur bra var det för kroppen?Efteråt kände jag behovet av sallad, frukter och allt annat förutom ostkaka...
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |