Lou siffer
officiellt lammkött
Kan man äta kasler och bön röra som ståt i kylskåp i 4-5 dagar lukta å ser inte ätligt ut men det gjorde det ju inte när det stäldes in heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig som en sissy men fan vete altså.. tror inte locket varigt helt stängt nåja testar i kvällEn minut extra i micron bara, så bakterierna får en redig kok-genomgång.![]()
![]()
![]()
hehe hmm bitmärke i kaslern insinuerar att jag leta fyllekäk i lördas..Kassler är ju rökt så det håller sig rätt bra. Det är därför poppis bland campare och båtsemestrare. Men om rätten bereddes med orena fingrar och redskap så kan det ju vara krattat i manegen iaf.
Nja inte finnaste köttet (typ sämsta) men som student funkar det.Enligt min åsikt går inte kassler att äta dag ett.![]()
I tentatider är det ju bara kebab varvat med pizza som gäller, så får man i sig hela kostcirklenhehe hmm bitmärke i kaslern insinuerar att jag leta fyllekäk i lördas..
Nja inte finnaste köttet (typ sämsta) men som student funkar det.
Enligt min åsikt går inte kassler att äta dag ett.![]()
Drar till med samma försvar som alltid när jag anses vek här i norrland:Jag äter allt som jag inte är helt säker på att det är oätligt.
Har utvecklat en kista av stål![]()
Sen finns de ju så många sorter dessutom. Tex fattar ja inte det här med rikskassler och förbundskassler, vad är skillnaden liksom?Jag antar att båda har nätbrynjeundertröja underst iaf. Det är ju adelsmärket för en sann kassler.
![]()
Förra veckan så blev det en makaronipudding som stått fyra dagar på diskbänken. Hade väl en lukt som påminde om något surströmmingsliknande. Körde den bara någon minut i mikron, med det gick bra.Svalnat på bänken och en vecka i kyl på 7-8 grader kanske ett omkok eller ordentligt "nukat" först är en bra idé,vill säga om "den" inte redan rymt....
Fullpackad med kohlhydrater?Nu är det ju så att den tyska Bundeskasslern är vegetarisk. Den är gjord av kohl.![]()
Fullpackad med kohlhydrater?
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE