Gävle

iskalla_killen skrev:
Tycker Hotspur borde fyllt sin kvot med krascher vid det här laget... : :brinnerup

"Someone's got to give" som det sägs, tyvärr är denna "Någon" oftast undertecknad. Nu är hojen ordentligt inkörd iaf, så då finns det bara en väg, och det är frammåt och snabbare... måste dreva ner, skaffa "olje-däck" och montera turbo. :galen Att jag sedan får sova i garaget numera, det får jag försöka lösa innan snön kommer.

/Wheels on fire...

skabe skrev:
Hmm.. 3:e gången på 1000 mil?? :3freak
Hur gick det den här gången då?

Gick relativt bra faktiskt, fotpinnen som måste bytas, åsså fixa till slip-on, nya däck behövs, men dessa var reda rätt slitna efter c:a 100 mil på bana.
Hojen är avställd för den här säsongen, så jag får väl titta på när ni andra åker :(

Hotspur skrev:
Gick relativt bra faktiskt, fotpinnen som måste bytas, åsså fixa till slip-on, nya däck behövs, men dessa var reda rätt slitna efter c:a 100 mil på bana.
Hojen är avställd för den här säsongen, så jag får väl titta på när ni andra åker :(

Men du, vi soppa banan med arangörena
sanering.jpg

Hotspur skrev:

Så det blir att beställa däck då?
jag är på i sånna fall

Är det någon som tänkter ta en tur i veckan :confused:
För säsongen är väl inte över än :7peta

Bonjin skrev:
Är det någon som tänkter ta en tur i veckan :confused:
För säsongen är väl inte över än :7peta

Klart den inte är! :)

Kliv i stället & sparka eld i hojen! Kika in till oss i Valbo på kvällsträff vi tänder grillen i sex tiden, kaffe m tillbehör!

Sassa Sus med risk för att vara tjatig! :hihi

Benny Bubbla skrev:
Så det blir att beställa däck då?
jag är på i sånna fall

Däck skall handlas, dock inte än på några veckor, för det är ju ingen brådska eller? Åtminstone inte för mig.. :(

Sassa skrev:
Klart den inte är! :)

Kliv i stället & sparka eld i hojen! Kika in till oss i Valbo på kvällsträff vi tänder grillen i sex tiden, kaffe m tillbehör!

Sassa Sus med risk för att vara tjatig! :hihi

Skulle vara trevligt om nu väder gudarna tillåter det, såg inte så lovande ut nu när jag gick hem från jobbet :(

Benny Bubbla skrev:
jag har hört talas som att man kan byta dessa men det är inget jag fått bekräftat än :tungan

Ehh... är det sant?! :confused:

Hotspur skrev:
Däck skall handlas, dock inte än på några veckor, för det är ju ingen brådska eller? Åtminstone inte för mig.. :(

Jag är oxå på när det skall handlas. Ingen bråska här heller, har jag dom till april är jag skitnöjd!

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...