flimmer
Ny medlem
Som vädret ser ut nu åker inte jag heller... Inget kul att åka så långt i det här vädret...Hotspur skrev:Är inte helt säker om jag skall åka helelr, det regnar ju, men med lite tur(?) så slutar det till i em.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som vädret ser ut nu åker inte jag heller... Inget kul att åka så långt i det här vädret...Hotspur skrev:Är inte helt säker om jag skall åka helelr, det regnar ju, men med lite tur(?) så slutar det till i em.
iskalla_killen skrev:Jag står över den här gången. Skall på med nytt framdäck först...
yzf1000 skrev:Vadå.....det däcket såg ju tokfräscht ut![]()
iskalla_killen skrev:Precis vad jag tyckte, men Hotspur hade en annan åsikt om det![]()
iskalla_killen skrev:Precis vad jag tyckte, men Hotspur hade en annan åsikt om det![]()
Hotspur skrev:Apropå åka...ingen som missat detta va?![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=51423
Mittsverigebanan vid Härnösand a.k.a. Midlanda
Compromize skrev:Nån som är sugen på att dra en repa imorgon om det är bra väder?
Kanske ut och kika efter nya vägar?![]()
Inte helt omöjligt. Skall på med nytt däck idag sen är det väl upp till vädretCompromize skrev:Ok, fler som är på? Iskalla, Hotspur, Bubbla mm ?
Compromize skrev:Ok, fler som är på? Iskalla, Hotspur, Bubbla mm ?
Compromize skrev:Nån som är sugen på att dra en repa imorgon om det är bra väder?
Kanske ut och kika efter nya vägar?![]()
Jag ska in till Gävle idag kl 17 å kolla på en lgh, efter det har jag inte mkt för mig... hänger på om det blir något!!Compromize skrev:Ok, fler som är på? Iskalla, Hotspur, Bubbla mm ?
Tompaelias skrev:Jag är sugen o åka en sväng idag.. kul om vi kunde bli ett gäng..
Förslag på tid o plats?
Taget! Fast jag behöver hjälp med att hitta dit...iskalla_killen skrev:18:00 vid OKQ8 på söder… Några förslag vart vi skall åka?
flimmer skrev:Taget! Fast jag behöver hjälp med att hitta dit...Ska kolla kartan Gula Sidorna...
Inga förslag på vägar, är med på allt så länge jag kan hålla mitt eget tempo!!![]()
iskalla_killen skrev:Kan vi inte ta lite senare än 17:00? En annan har ju skaffat framdäck med MÖNSTERsom skall monteras efter jobbet. 17:30 el 18:00 vid OKQ8 på söder… är det helt galet? Några förslag vart vi skall åka?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |