Gävle

Någon som varit ute idag? Tog mig en liten tur på 8 mil upp åt Smörnäs och så. Kom nyss hem. När jag kollade på termometern när jag kom hem var det kallare än vad jag trodde. Frös bara lite om tassarna idag också...

Idag mötte jag iallafall EN sporthoj! :banana

viewphoto.php

Last edited:
Rigge skrev:
Lägg ner det är ju bara kallt. Jag har laddat för vintern och köpt 2 par fläskiga skidor å en sladdbil :yoparty

Sladdbil, orkar den spinna loss på snö verkligen :FU

:felämne

DB skrev:
Sladdbil, orkar den spinna loss på snö verkligen :FU

:felämne

Höll på att snurra i en rondell i stocholm när det va lite blött, M316 är HEY-WILD!! Du är bara avundsjuk på mina sjukt feta lagg!

I söndags åkte hojen in i garaget. Snö i väggrenen på väg till garaget. Har man utnyttjat säsongen till fullo då?
Hoppas på en tidig vår, åka ngr svängar, sälja, ha abstinens hela sommarn, göra ett kap till nästa höst... nått med dubbelt så många cylindrar kanske.

Rigge skrev:
Lägg ner det är ju bara kallt. Jag har laddat för vintern och köpt 2 par fläskiga skidor å en sladdbil :yoparty

Liar! Du kan ju inte jobba på ///. Mitt bidrag från dom räcker ju knappt till bensin under sommaren!

iskalla_killen skrev:
I söndags åkte hojen in i garaget. Snö i väggrenen på väg till garaget. Har man utnyttjat säsongen till fullo då?
Hoppas på en tidig vår, åka ngr svängar, sälja, ha abstinens hela sommarn, göra ett kap till nästa höst... nått med dubbelt så många cylindrar kanske.

Liar! Du kan ju inte jobba på ///. Mitt bidrag från dom räcker ju knappt till bensin under sommaren!

Jag är arbetslös nu, köper man billigt crap kan man handla mycket istället.

Rigge skrev:

då får man väll se upp i kungsberget i vinter då?? eller du kanske bara hänger i barn backen :hihi

Jens_von_Helvette skrev:
då får man väll se upp i kungsberget i vinter då?? eller du kanske bara hänger i barn backen :hihi

Ja... vi får se har inte åkt på typ 6 år. Ska bli kul å se om man är skillad än!

yzf1000 skrev:
Har alla ställt undan hojjarna nu :va

Nepp, inte jag iallafall... ar dock inte blivit nåt åka av på en vecka, och i helgen har ju inte vädret visat sin bästa sida...

Blir det skapligt väder till helgen då blir det åka för mig :tummenupp
Lär ju hinna med en sista sväng innan snön :yoparty

Garage?

Någon som känner till ett garage som kommer att bli ledigt lagom till våren?
Centralt/Nordväst i Gävle

PMa mig om ni vet någon som har ett garage att hyra ut eller om någon vill dela en plats med mig.

Har alla parkerat för vintern?!?

Bara undrar om det finns några lika tokiga som kan tänka sig vara med & köra lussetåg på hojen i Gävle?!?

Vi är ett gäng som kört de senaste fyra åren :yoparty kallt :confused: kan tänkas men man kan ju klä sig......det gör ju vi! I år kommer även ett gäng från fmck att göra oss sällskap så det blir nog det längsta tåget :tomten

Vi träffas neranför bocken strax före sen kör vi en sväng i 18.tiden (raggarrundan)när vi fryser tillräckligt stannar vi för en fika eller mat på lämpligt ställe.

:7peta Ja häng på nu grabbar å sejjer!!!

/sassa strax ljus på hjälmen

Bifogat

• Lucia2000-4.jpg
    Lucia2000-4.jpg
    26.2 KB · Visningar: 77
  • Lucia2000-3.jpg
    Lucia2000-3.jpg
    27.9 KB · Visningar: 82
  • Lucia2001_7.jpg
    Lucia2001_7.jpg
    62.6 KB · Visningar: 63
Rigge skrev:
Kör ni påställt eller bryr sig inte Polisen?

Jag & de mina kör påställt! Så vad Harry Haffa säger vet jag inte efter som vi inte haft den frågan tidigare.....

Rigge skrev:
Ser mycket kallt och halt ut... brr.

Närå vi tar inga risker utan kör endast om vädergudarna varit snälla! Nu är ju gatorna i Gävle helt bara så det är ju lugnt! :tummenupp

Rekomenderar varma kläder på, under & över så ska du se att du överlever! vi har ju fixat det :3freak fast det kanske stt sina spår.....vem vet?!?

/Sassa

Tycker att det låter farligt halt?
Åkte efter en folka-buss idag som hamnade på taket, det får en att tänka till lite, det går så fort.. :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman