Gävle

Offroad skrev:
Var ute å hoja en sväng i söndags, på hemvägen hejade jag lite sent på
tre hojar vid korvmojen i Ockelbo.
Nån av er här???
Jag å polarn åkte på varsin ZXR. gröna givetvis :tungan
Förmodligen Ockelbobor, börjar bli en del hojar där ute...

Var det några härifrån som tränade knäskrap i Gustavsbro-rondellen strax innan 19 idag? :hihi Såg ut som att det gick runt runt runt, samt att det såg ut som en hojåkare hade SH-tröja. Underbart hojväder idag! :tummenupp

Bonjin skrev:
kan ta det 13:30 så slipper du jäkta :D

Låter bra, 13:30 OKQ8 Söder! Kommer iofs få jäkta ändå men det beror bara på att jag är obotlig tidsoptimist :3freak Hur många blir vi?
Rigge ska du med eller har du fått nog av samåkning efter onsdagsturen a lá /// ??

Vart åker vi? Jag föreslår U-sala eller Hedemora. En bunt med fina vägar åt båda hållen :) Kanske kan bli både och...

OT: Skulle till Lelles idag för att handla bromsar till framsidan. Hamna tillslut i Stockholm. Väl där lärde jag ju testa Bogesundsvägen eftersom det skrivs så mkt om den här på SH.com
Kan säga att den vägsträckan är grym!!! Är ni i huvudstaden med hojen är det en vägsnutt som är värd en omväg
:yoparty

iskalla_killen skrev:
Rigge ska du med eller har du fått nog av samåkning efter onsdagsturen a lá /// ??

Tre sölkorvar har jag fått nog av! Imorrn är officiell busdag så då kan jag inte... dig såg jag vid Volvo i förrgår va?

Rörken 13/9

Rigge skrev:
Tre sölkorvar har jag fått nog av! Imorrn är officiell busdag så då kan jag inte... dig såg jag vid Volvo i förrgår va?

Jupp, var på väg mot MC-depå eller vad firman heter... Antog att det var dig med flera som jag kom upp bakom... din hoj är lätt att känna igen :) Vart busar ni? Tierp?

Om vädret tillåter blire Rörken imorrn. Avfärd runt 16:00 om man vill stressa efter E4:an. 15:30 om man vill åka roligare vägar men ändå stressa.

iskalla_killen skrev:
Vart åker vi? Jag föreslår U-sala eller Hedemora. En bunt med fina vägar åt båda hållen :) Kanske kan bli både och...

Jag kommer iaf :banana
Vägvalet låter bra :tummenupp

Rigge skrev:
Va det du å jag som hade lite spontandragning mellan rödljusen ut mot riks80 igår?

Nja, inte vad jag kan dra mig till minnes... Å andra sidan e inte mitt närminne det bästa. :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman